Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به استقبال مردم از برنامه‌های تلویزیونی و فضای مجازی، ساخت و تولید سریال‌ها، برنامه‌های مذهبی و محتوای دینی برگرفته از قرآن کریم نقش مهم و تاثیرگذاری را در جهت تحول فکری و فرهنگی جامعه ایفا می‌کند.
وی اظهار داشت: به‌عنوان ‌مثال پخش سریال مختارنامه در ماه محرم و پخش سریال حضرت یوسف (ع) از شبکه تماشا با استقبال خوب مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان روبه‌رو شده است و ساخت چنین سریال‌های می‌تواند بر روند تحول فرهنگی اثرگذار بوده و از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی تا حدود زیادی بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول فرهنگی با بیان اینکه این 2 سریال در بسیاری از کشورهای خارجی نیز پخش و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد، گفت: ساخت سریال موسی پیامبر نیز با کارگردانی جناب آقای سلحشور در حال کلید خوردن بود که متأسفانه این عزیز داری فانی را وداع گفته و به دیدار حق شتافتند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، خاطرنشان کرد: دشمن با تولید محتواهای گمراه‌کننده در حوزه رسانه و فضای مجازی تلاش می‌کند تا جوانان و نوجوانان را از ارزش‌ها و مفاهیم دینی دور کند که غفلت مسئولان فرهنگی و مدیران اجرایی در این حوزه صدمات غیرقابل جبرانی به نسل جوان جامعه وارد خواهد کرد.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، گفت: دستگاه‌های فرهنگی با همکاری صداوسیما و رسانه‌های جمعی می‌توانند اقدامات اثرگذاری را در جهت نهادینه کردن ارزش‌ها و مفاهیم دینی در جامعه ایفا کنند.
وی گفت: ساخت مستند روحانیون مستقر البرز توسط روابط عمومی مرکز و استان با استقبال خوب مسئولان و عامه مردم روبه‌رو شده بود که این اقدام به‌خودی‌خود در روند تحول فرهنگی استان اثرگذار بود.
وی اضافه کرد: دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و ارزش‌های دینی است و هر روز با تولید نرم‌افزارهای جدید تلاش می‌کند به هدف خود که همان ترویج فساد، روحیه ضعف و سستی در بین جوانان و نوجوانان است دست یابد و در این مسیر هوشیارانه عمل می‌کند و در صورت عدم توجه مسئولان به پیکره فرهنگی کشور صدمات غیرقابل جبرانی وارد خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، در پایان گفت: باید در حوزه رسانه خوب عمل کنیم امروز جنگ نیابتی، جنگ فرهنگی است که باید با تولید محتوای اثرگذار به مقابله با تزویر رفت و نگذاشت که جوانان از ارزش‌های دینی و معنوی که سعادت دنیا و آخرت آن‌ها را تأمین می‌کند، دور شوند.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند

شهردار پیرانشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر، رکن مردم سالاری در کشور هستند که در گسترده‌ترین حالت ممکن، مردم را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی خود کمک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت روز ملی شوراها، فرماندار و شهردار پیرانشهر با حضور در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر از آنان قدردانی کردند؛ صفر تفاخر شهردار پیرانشهر در این دیدار با تجلیل از فعالیت‌های مثبت و تأثیرگذار اعضای شورای اسلامی شهر، در جهت پیشبرد امور و توسعه هر چه بیشتر شهر، اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر، رکن مردم سالاری در کشور هستند که در گسترده‌ترین حالت ممکن، مردم را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی خود کمک می‌کنند.

وی با تاکید بر بر لزوم همراهی و هماهنگی میان شهرداری و شورا در حل مشکلات و اداره امورات شهر افزود: همکاری میان این دو نهاد در شهر پیرانشهر، در بالاترین حالت ممکن خود، ثمرات فراوانی به همراه داشته است.

شهردار پیرانشهر گفت: با پیشرفت‌های بسیار خوبی که در بهبود امور و انجام شایسته طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر داشته‌ایم، رضایت مردم شریف شهر پیرانشهر را تا حد قابل توجهی به‌دست آورده‌ایم.

تفاخر وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطر نشان کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود جهت رسیدن به شرایط مطلوب حرکت می‌کنند.

خضر کاک درویشی فرماندار پیرانشهر نیز ضمن تبریک این روز، بر اهمیت شورا و استفاده از خرد جمعی و تجمیع قوا برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

وی افزود: اعضای شورا منتخبان مردم و چشم امید شهروندان هستند که برای شناسایی، برنامه‌ریزی و رفع مشکلات شهر و شهروندان گردهم آمده‌اند.

فرماندار پیرانشهر تصریح کرد: با توجه به تأثیر عمیق شورا بر روند اجرایی مدیریت شهری، لازم است آگاهی، مردم داری، توجه به نیازها و اولویت‌ها، تعهد و تخصص در تصمیم گیری‌های شورا نقش اصلی را ایفا کند.

علی روشندل رئیس شورای اسلامی شهر پیرانشهر نیز ضمن تشکر از فرماندار و شهردار ابراز امیدواری کرد که همکاری شورا و شهرداری همچون گذشته تداوم داشته باشد.

کد خبر 748867

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!