Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يک مقام اماراتي مدعي شد که تصميمات اتخاذ شده طي چند روز گذشته در خصوص ممانعت از ورود زنان تونسي به هواپيماهاي اماراتي به دليل اطلاعات امنيتي بوده است.
العالم ـ آسيا
«انور قرقاش» وزير مشاور در امور خارجه امارات در صفحه توييتر خود بدون ارائه توضيحات بيشتر درباره ممانعت از ورود زنان تونسي به هواپيماهاي اماراتي تنها نوشت «ما با برادرانمان در تونس درباره اطلاعات امنيتي در تماس بوديم و تدابير محدودي اتخاذ شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر گزارش خبرگزاري فرانسه، قرقاش همچنين ضمن تأکيد بر اينکه «ما به زنان تونسي احترام مي‌گذاريم» خواستار اجتناب از هر گونه تلاش براي مغالطه‌کاري شد.
به گزارش فارس، اظهارات اين مقام اماراتي در حالي است که تصميم امارات درباره ممانعت از سوار شدن زنان تونسي به هواپيماهاي اماراتي طي چند روز گذشته باعث خشم مردم تونس شده و وزارت حمل و نقل اين کشور نيز ديشب اعلام کرد که ورود هواپيماهاي اماراتي به فرودگاه تونس را ممنوع کرده است.
دولت تونس نيز اعلام کرد که از سفير امارات درباره اين مسئله توضيح خواسته اما وي گفته است که «اين تصميم محدود و گذرا بوده و تمامي زنان تونسي توانسته‌اند سوار هواپيماهاي اماراتي شوند».
با اين وجود اخبار رسيده از بيروت و ابوظبي حاکي از استمرار ممانعت زنان تونسي از سوار شدن به هواپيماهاي اماراتي حکايت دارد تا حدي که سفير تونس در امارات مستقيما در فرودگاه حاضر شده و با ميانجي‌گري باعث سوار شدن زنان تونسي به هواپيماهاي اماراتي شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود

به گزارش تابناک، مهر نوشت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ورود بانوان به ورزشگاه با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، تصمیم نظام بوده است.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ورود زنان به ورزشگاه کار هیچ شخص یا گروهی نبود بلکه تصمیم دولت و نظام بود.

دیگر خبرها

  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • ورود زنان باید ضابطه‌مند باشد/ ورود بانوان به ورزشگاه منع نمی‌شود
  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند