Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@00:29:02 GMT

شهرداری مقصر نابسامانی باغات سنتی قزوین نیست

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۴۶۳۹۷

شهرداری مقصر نابسامانی باغات سنتی قزوین نیست

سخنگوی شورای شهر قزوین گفت: با وجود همه تلاش های شهرداری در حفظ باغات سنتی باز هم شهرداری در این زمینه مقصر جلوه داده می‌شود.

مهدیه‌سادات قافله باشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که هویت اصلی و روح حاکم بر باغستان سنتی قزوین به عنوان میراث معنوی و میراث ناملموس شهر حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: قطع به یقین سازمان باغستان‌ها با یک سیاستی احداث شده اما سؤالی که پیش می‌آید این است که سازمان باغستان با باغداران است یا علیه آنان عمل می‌کند.

وی تصریح کرد: آنچه که مسلم است سازمان باغستان باید به کل باغستان‌های شهر به صورت یکسان خدمات ارائه دهد.

سخنگوی شورای شهر قزوین عنوان کرد: گر چه منکر زحماتی که دوستان شهرداری در باغستان کشیده‌اند نیستم اما به نظر می‌رسد حوزه باغستان هم جزو حوزه‌های چند دستگاهی است.

قافله‌باشی بیان کرد: بارها گفته شده است شهرداری هزینه‌های بسیاری را برای حفظ باغستان انجام داده است اما در این بین شهرداری همچنان مقصر شناخته می‌شود.

وی گفت: به نظر می‌رسد که وجود صاحب‌نظران و تشکل‌های محیط زیست، فعالان زیست محیطی، سازمان امور اراضی و همچنین میراث فرهنگی که هر کدام حرفی برای گفتن دارند می‌تواند مشکل باغستان را بین دستگاهی برطرف کند.

سخنگوی شورای شهر قزوین همچنین تأکید کرد: آرامستان‌های قزوین نیاز به بازسازی و ساماندهی دارد که این موضوع باید در دستور کار سازمان مربوطه قرار گیرد.

وی افزود: در واقع حیات بهشت صدر در حال کشیده شدن به سمت باغستان بوده و می‌خواهم بدانم این روند ادامه دارد و یا حد و مرزی برای آن در نظر گرفته شده است.

این عضو شورای شهر قزوین گفت: یکی از سؤال‌هایی که پیش می‌آید این است که چرا هنوز همسان‌سازی در دستور کار سازمان آرامستان قرار نگرفته و هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده است.

انتهای پیام/

R41364/P1357/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴