Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، هنوز مدت زیادی از انتشار خبر افزایش قیمت حامل‌های سوختی از سوی دولت نگذشته و هنوز این موضوع قطعیت پیدا نکرده بازار مواد غذایی دچار تلاطم شده و کالا‌های بسیاری دستخوش تغییرات قیمتی شدند. گزارش میدانی خبرنگار میزان از بازار از این حکایت دارد که قیمت اکثر کالا‌های مصرفی مردم با شیب خاصی رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، قیمت هر کیلوگرم گوشت بسته بندی ۲ کیلویی یخ زده با افزایش ۲۰ هزار تومانی به ۸۰ هزار تومان رسیده است، همچنین مرغ بسته بندی یک کیلوگرمی از ۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ۹ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج ایرانی هر کیلوگرم از ۱۲ هزار تومان به ۱۴ هزار تومان، چای ۷۰۰ گرمی از ۱۶ هزار تومان به ۲۱ هزار تومان، ماهی از کیلویی ۱۷ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان، ماست ۲۵۰ گرمی از ۳ هزار تومان به ۳۹۰۰ تومان، شیر ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ۲۸۰۰ تومان، خامه ۱۰۰ گرمی از ۲ هزار تومان به ۲۵۰۰ تومان، میگو سوخاری ۹۰۰ گرمی از ۱۸ هزار تومان به ۲۳ هزار تومان، صابون ۶ تایی از ۴ هزار و ۵۰۰ تومان به ۶ هزار تومان افزایش یافته است.

همچنین قیمت تخم مرغ هم طی روزهای اخیر با ثبت رکورد جدید هر شانه با قیمت 20 هزار تومان به فروش می‌رسد.

در حالی شاهد افزایش قیمت کالاها در سطح شهر هستیم که هنوز نرخ جدید برای حامل های انرژی اعلام نشده و تا اجرای بودجه سال 97 زمان بسیاری باقی مانده و مشخص نیست این تغییرات به چه دلیل و با تایید از سوی کدام یک از مراجع مسئول صورت گرفته است.

در حالی که هر روز روند رشد قیمت‌ها رو به رشد است و مسئولان وزارت صنعت در این باره سکوت پیشه کرده و بدون عکس‌العمل خاصی نظاره‌گر هستند.

افزایش قیمت‌ها در حالی صورت گرفته که مسئولان دولت بار‌ها تاکید کردند اجازه افزایش قیمت نمی‌دهند اما، اینکه چگونه قیمت‌ها روند صعودی گرفته جای سئوال دارد.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران

سیدحسین علوی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جوان اهل شهرستان گرمی مغان که در تهران با یک افغانی درگیر و مرتکب قتل شده بود پس از سه سال با پیگیری های ستاد صبر استان و تلاش های شبانه روزی و چند ماهه هنرمندان و فعالان فضای مجازی استان اردبیل از قصاص نجات پیدا کرده و به آغوش خانواده و دیار خود بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته خانواده ای از شهرستان گرمی مغان به ستاد صبر استان مراجعه کرده و درخواست کمک برای نجات فرزند جوان خویش را کردند و ابراز داشتند که در یک نزاع و درگیری ناموسی در تهران پسرشان مرتکب قتل شده و یک مرد افغانی را ناخودآگاه به قتل رسانده است و حکم قصاص قطعی شده و می خواهند این حکم را اجرایی کنند.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف اردبیل ادامه داد: بعد از درخواست این خانواده و ورود صلح یاران ستاد صبر استان و تلاش های آنان خانواده مقتول از قصاص منصرف شده و خواستار پرداخت دیه شدند.

علوی بیان کرد: بنا به علت عدم توانایی مالی خانواده قاتل در پرداخت دیه با هماهنگی ستاد صبر استان هنرمندان و فعالان مجازی استان اردبیل برای جمع آوری مبلغ خواسته شده در فضای مجازی فراخوان زده و بعد از چند ماه تلاش مبلغ رضایت را جمع آوری کرده و رضایت قطعی از خانواده مقتول اخذ شد و این جوان نادم به آغوش خانواده و شهر خود بازگشت.

رییس مرکز حل اختلاف استان در پایان گفت: هیأت بخشایش، صلح یاران و خیرین نیک اندیش ستاد صبر استان در سال گذشته توانستند با تلاش های جهادی و مستمر خود ۹ پرونده قتل را با صلح و سازش مختومه کرده و از قصاص ۹ انسان نادم و گرفتار جلوگیری کنند.

کد خبر 6094969

دیگر خبرها

  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • بحران آوارگان در لبنان به اروپا کشیده خواهد شد
  • حلقه‌های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد!
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ
  • قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است