Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون والیبال معلولان آسیا و اقیانوسیه از صدرنشینی تیم والیبال نشسته مردان ایران در آخرین رنکینگ سال 2017 خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولان، هادی رضایی در این باره گفت: آخرین جدول رنکینگ جهانی سال 2017  از سوی فدراسیون جهانی والیبال نشسته منتشر شده که بر اساس آن تیم ایران با 5215 امتیاز، برای دهمین سال متوالی در جایگاه اول جهان قرار دارد و تیم والیبال نشسته بانوان کشورمان نیز با 2825 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نکات جالب توجه در جدول بخش مردان، قرار گرفتن تیم روسیه در جایگاه نهم جهان است که علی رغم اینکه این تیم در رقابت های قهرمانی اروپا اول شد اما به دلیل محرومیت و عدم حضور در بازی های پارالمپیک ریو نتوانست جایگاه بالاتری بدست آورد اما در رقابت های قهرمانی اروپا با شکست بوسنی به عنوان قهرمانی رسید و باعث شد جایگاه تیم بوسنی به چهارم جهان نزول پیدا کند.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته خاطر نشان کرد: در بخش بانوان نیز نکات جالب توجهی در جایگاه تیم ها به چشم می‌خورد از جمله رشد چشمگیر تیم برزیل که در سه سال اخیر رخ داده و این تیم را به جایگاه سوم جهان رسانده است. تیم بانوان روسیه نیز قهرمان اروپا شد و توانست از جایگاه نهم خود را به جایگاه هفتم برساند و این تیم هم همانند تیم مردان به دلیل عدم حضور در پارالمپیک ریو امتیاز این رویداد مهم را از دست داده است.

وی در خصوص تیم بانوان ایران گفت: در مجموع جایگاه خوبی داریم و سیاست ما در بخش بانوان در درجه ی اول حفظ جایگاه کنونی و سپس ارتقا آن است و باید در رویدادهای پیش رو از جمله مسابقات جهانی و پس از آن بازی های پاراآسیایی، برای ارتقا جایگاه کنونی تلاش کنیم و سرمایه گذاری های لازم نیز در این خصوص صورت می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی؛ هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر فینالیست شد

هانیه رستمیان در جام جهانی درخشیده است.

طرفداری | بانوی ملی‌پوش تیراندازی ایران به فینال ماده تپانچه ۲۵ متر در رقابت‌های جام جهانی راه یافت.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در هشتمین روز از جام جهانی در باکوی آذربایجان و در پایان دور مقدماتی تپانچه 25 متر بانوان در دو بخش دقت و سرعت، هانیه رستمیان با امتیاز  583 به عنوان نفر هفتم راهی فینال شد. همچنین گلنوش سبقت‌اللهی امتیاز 560 را ثبت کرد.

فینال تپانچه 25 متر بانوان فردا (جمعه)، ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی؛ هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر فینالیست شد
  • جام جهانی تیراندازی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر فینالیست شد
  • نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان متوقف شد
  • آزاد: سپک‌تاکرای ایران جایگاه ویژه‌ای در سطح بین‌المللی دارد
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • عبادی‌پور: هفته نخست لیگ ملت‌ها جنگ جهانی داریم
  • حسینی: والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۸ اردیبهشت
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع