Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@17:20:24 GMT

حماسه نهم دی ۸۸ نشانگر بصیرت والای ملت ایران بود

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۴۷۰۷۴

حماسه نهم دی ۸۸ نشانگر بصیرت والای ملت ایران بود

امام جمعه بخش کشاورز گفت : حماسه نهم دی ۸۸ را نشانگر بصیرت بالای ملت شریف ایران اسلامی دانست و افزود: این حماسه به گوش جهانیان این پیام را رساند که این ملت تحت هیچ شرایطی از ولایت و امامت جدا نخواهند شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام مصطفی کوهی در مصاحبه با شاهین پیام  گفت:مستکبران عالم درصدد ایجاد اختلاف بین ملت ایران و جدایی آنها(ملت) از ولایت هستند و فتنه ۸۸ هم نمونه ای از همین نقشه ها بود ، اما در نهم دی همان سال ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده خود در خیابانها ضمن سرکوب فتنه گران حیله و مکر جدید دشمنان را نقش بر آب ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حماسه نهم دی ۸۸ را نشانگر بصیرت بالای ملت شریف ایران اسلامی دانست و افزود: این حماسه به گوش جهانیان این پیام را رساند که این ملت تحت هیچ شرایطی از ولایت و امامت جدا نخواهند شد و همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه هستند.

امام جمعه بخش کشاورز رهنمودهای مقام معظم رهبری در بحث فتنه ۸۸ را بسیار حکیمانه خواند و تصریح کرد: بخاطر همین رهنمودهای سازنده و اثر بخش بود که توانستیم خدعه دشمنان را نمایان و برای همیشه به گور بفرستیم و همه ساله با یادآوری این حماسه اوج عظمت ،قدرت و صلابت ایران و ایرانی را به رخ دنیا خواهیم کشید.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست

زآهم آتش به خانه افتاده ست وز دل این یک زبانه افتاده ست   اشکم ازخانه بس که بیرون ریخت رخنه در آستانه افتاده ست   ازدو چشمت که شوخ و فتنه گرند فتنه ها در زمانه افتاده ست   قصد تو آزمودن تیغ است قتل عاشق بهانه افتاده ست   زان میان در کمر نشانی نیست سخنی درمیانه افتاده ست   نیست آن شاخ گل که بلبل را شعله درآشیانه افتاده ست   جامی از باده صبوح بماند بس که مست شبانه افتاده ست کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امروز با سعدی: دست در خون عاشقان داری امروز با جامی: حریفان باده‌ها خوردند و رفتند امروز با جامی: پدری با پسری گفت به قهر

دیگر خبرها

  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات