Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، گفت: سفر آقای ماکرون در دستور کار دو کشور ایران و فرانسه قرار دارد اما زمانی برای آن تعیین نشده است.

به گزارش مهر، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست خبری امروز (دوشنبه) در پاسخ به سوالی در خصوص سفر رئیس جمهور فرانسه به ایران، گفت: سفر آقای ماکرون در دستور کار دو کشور قرار دارد اما زمانی برای آن تعیین نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رفت و آمدهای هیئت های دیپلماتیک، اظهار داشت: هیچ شروطی در این رفت و آمدها و مذاکراتی که با فرانسوی ها انجام می دهیم، وجود ندارد.

قاسمی ادامه داد: روابط ایران و فرانسه روابط مثبتی است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: متاسفانه آنها گاهی تحت تاثیر القائات معاندین ایران قرار می گیرند که اقدام درستی نیست برخی مواضع آنها و ما می توانیم در مذاکرات آنها را آگاه کنیم به آنچه که در واقعیت منطقه می گذرد. به خصوص در دورانی که آمریکا در حال پیش بردن سیاست های اشتباه است اروپایی های باید دقت بیشتری در اظهار نظرات خود داشته باشند و ما به صراحت مواضع ایران را در مذاکرات خواهیم گفت و یادآوری می کنیم که ایران چه نقش مثبتی را در مبارزه با تروریسم داشته و در ایجاد صلح و ثبات بسیار تاثیر گذار بوده است و اگر نبود این نقش ایران، نه تنها منطقه بلکه حتی خود فرانسه و اروپایی هم امروز وضعیت نامناسبی را داشتند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

وی در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسؤول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسألت نمود.

لازم به ذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

کد خبر 6095122

دیگر خبرها

  • حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • ماکرون ۲ شرط را برای اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین ذکر کرد
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!