Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از استان مرکزی،حجت‌الاسلام مهدی ربانی،امام جمعه محلات شامگاه یکشنبه، سوم دی ماه در جمع نماز گزاران مسجد القائم با اشاره به آتش زدن درب این مسجد به دست عوامل ضد دین اظهار کرد: انقلاب ما اکنون به برکت خون شهدا و جانبازی ایثارگران به یکی از قدرت‌های اول منطقه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط دشمنان ما و مزدوران آنها در کشورمان با آتش زدن درب مساجد و پایگاه‌های بسیج نشان می‌دهند که چقدر عاجز و نا توان هستند.
وی ادامه داد: اینکه شبانه کسی درب مسجدی را آتش بزند و عکس‌های این کار شرم آور را برای رسانه‌های غربی ارسال کند به معنای آن است که دشمنان ما دیگر کاری به غیر از توهین به مقدسات مسلمانان از دست‌شان بر نمی‌آید.
امام جمعه محلات افزود: عاملان این کار می‌خواهند برای استکبار جهانی دلربایی کنند وقتی کسی با انقلاب اسلامی مخالفت می‌کند یعنی با دین نیز مخالف است زیرا ریشه این انقلاب از اسلام است. ماهیت مزدوران انقلاب ماهیت ضد دینی است ولی مردم ما دارای اعتقادات بسیار قوی هستند و با عاملان این کار برخورد خواهند کرد.
حجت‌الاسلام ربانی تصریح کرد: هر کسی با نظام جمهوری اسلامی مخالفت می‌کند حتی اگر شخصیت مهمی نباشد دشمنان از او با تمام قوا و امکانات از جمله رسانه حمایت می‌کنند. ملت ما در این قضایا آب‌ دیده است و این حوادث در عزم ملت ما تردیدی ایجاد نمی‌کند.اوایل انقلاب شاهد اتفاقات عجیبی از طرف منافقین بودیم اما امام زمان(عج) و ملت ما پشتیبان رهبری بودند.
وی تشریح کرد:غربی‌ها که دم از حقوق بشر می‌زنند با صدمه به بیت‌المال، پوچ بودن حرف خود را ثابت کردند. خدا را شکر می‌کنیم که صدمه جدی به مسجد وارد نشد.اگر آتش درب به فرش‌ها می‌رسید این مسجد خسارات جبران ناپذیری را متحمل می‌شد.
امام جمعه محلات در پایان با گلایه از مسئولین امنیتی و انتظامی گفت: با توجه به اتفاقات مشابه در شهر،هشدارها و اطلاع رسانی‌های لازم در این خصوص از سوی مسئولین مربوطه به هیئت امنا مساجد ابلاغ نشده که لازم است مسئولین در این امر توجه بیشتری داشته باشند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و به شهادت رساندن نمازگزاران را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) شهرستان «گذره» ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد را محکوم کرد.

سفارت ایران با درخواست برای شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت، افزود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

این حمله تروریستی شب گذشته (10 اردیبهشت) در شهرک محمدیه که به‌ نام شهرک اندیشه نیز یاد می‌شود، رخ داد و دو مهاجم مسلح نمازگزاران را هنگام خروج از مسجد هدف قرار دادند.

حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هراتتدابیر ویژه امنیتی طالبان برای محافظت از علمای شیعه افغانستانرسانه افغان مدعی شد؛ دستگیری افراد مرتبط با ترورهای علمای شیعه در هرات

در این حمله 6 نفر شامل چهار مرد، یک کودک و یک زن شهید و دو نفر زخمی شده‌اند. حجت الاسلام جاوید که امام جماعت مسجد بود نیز به جمع شهدا پیوست.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد