Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین جشنواره تولید محتوای سلامت (سینا) در کنار نهمین همایش یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی در بهمن ماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین جشنواره تولید محتوای سلامت (سینا) در کنار نهمین همایش یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی در روزهای ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه جاری در مرکز همایشهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت ارسال مقالات همایش و آثار جشنواره تا ۷ دی ماه ۹۶ تمدید شده است.

محورهای همایش شامل سیاستگذاری و بین المللی سازی، آموزش‌های مداوم و ضمن خدمت، ارزشیابی الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی در شبکه های اجتماعی، آموزش مجازی بیماران و جامعه (Public education)، یادگیری الکترونیکی ویژه توانیابان، طراحی محتوای یادگیری الکترونیکی، کاربرد فناوری های نوین در یادگیری علوم پزشکی است.

همچنین دستگاه های همراه هوشمند (Smartphones)، دوراپزشکی (Telemedicine) در آموزش، موکوس (MOOCS)، اپلیکیشن موبایل، شبیه سازی (Simulation) و بازی سازی (Gamification) در آموزش علوم پزشکی، واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR)، حرفه ای گری (Professionalism) و شبیه سازی دیجیتال از دیگر محورهای همایش است.

محورهای جشنواره نیز شامل محور اول: فیلم آموزشی، پادکست، دابسمش، پویا نمایی، تیزر دیجیتال، IVR، اینفوگرافی و پوستر،  محور دوم : نرم افزار، وب سایت، اپلیکیشن موبایل، گجت، وبلاگ، کتاب و مجلات الکترونیکی، بازی، محور سوم : مدل و مولاژ آموزشی مجازی و محور چهارم واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) است.

شرکت برای تمامی علاقه مندان در این جشنواره آزاد و رایگان است.محتوای ارائه شده باید علمی و با ذکر منابع باشد. ثبت نام در جشنواره به منزله پذیرش کامل مقررات آن است.

از نظر تعداد آثار ارسالی برای اشخاص،نهاد ها و سازمان ها محدودیتی وجود ندارد.

در بخش فیلم های آموزشی، پادکست و انیمیشن چنان چه به صورت سریالی و یا در چند بخش با یک عنوان واحد تولید شده باشند، حداکثر سه بخش به انتخاب دلخواه باید ارسال شود. آثار ارسالی باید اجازه حضور در جشنواره را از تهیه کننده اثر داشته باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود