Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده شرکت توسعه اماکن ورزشی در آذربایجان‌شرقی گفت: پیمانکار پروژه ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را عوض کردیم و شرایط بهتر شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان شرایط بهتری داشت و باعث شد تا انتقادات علیه این پروژه، کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  شاهین درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در رابطه با بهبود یافتن کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: واقعیت موضوع این است که ما پیمانکار این پروژه را عوض کردیم.   وی ادامه داد: در حال حاضر یک پیمانکار بومی استان آذربایجان‌شرقی با نظارت مستقیم کارفرما مشغول این پروژه است، تعطیلات نیم فصل باعث شد تا فرصت مناسبی باشد و پیمانکار جدید پروژه بتواند با نگهداری چمن و استفاده بهینه از سیستم هیتینگ (گرمایش از کف زمین) چمن سرسبز باشد.   نماینده شرکت توسعه اماکن ورزشی تصریح کرد: ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در تمام هفته‌های فصل زمستان، شرایط چمن در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن باشد. خوشبختانه پیمانکار جدید پروژه سعی دارد با نگهداری مناسب، کیفیت چمن بدتر نشود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در اولین روزهای سال 1403 اعلام شد که فینال جام حذفی در ورزشگاه نوی شهر کرمان برگزار خواهد شد، اما این ورزشگاه هنوز آماده بهره‌برداری نشده است.قرار بود ورزشگاه امام علی(ع) کرمان تا اوایل اردیبهشت ماه تجهیز و آماده استفاده باشد ، اما این اتفاق رخ نداده و بعید هم هست به فینال جام حذفی برسد.

در چنین شرایطی با توجه به کنار رفتن استقلال و پرسپولیس از تورنمنت جام حذفی، شایعاتی درباره احتمال برگزاری فینال این مسابقات در ورزشگاه آزادی تهران مطرح شده است. با این حال سازمان لیگ قصدی برای برگزاری بازی نهایی جام حذفی در پایتخت ندارد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما ورزشگاه آزادی تهران قطعا میزبان فینال حذفی نیست و کمیته مسابقات مشغول بررسی شرایط اعلام ورزشگاه میزبان این تورنمنت است.

ورزشگاه‌های شهدای مس رفسنجان(در صورت عدم صعود مس به فینال)، امام رضا(ع)مشهد، شهدای فولاد اهواز، نقش جهان اصفهان(در صورت عدم صعود سپاهان) و یکی دو ورزشگاه دیگر گزینه‌های سازمان لیگ برای برگزاری دیدار فینال است که هنوز در این خصوص جمع‌بندی نشده و باید دید در نهایت بازی نهایی این تورنمنت جذاب در کدام شهر برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی، مس رفسنجان و سپاهان اصفهان 8 تیم صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی هستند که با شناخت حریفان بعدی خود به کارشان در جام حذفی ادامه می‌دهند.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن