Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عبدالملکی، مسئول قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: کار ثبت نام مرحله آموزشگاهی مسابقات دانش‌آموزی قرآن و معارف اسلامی استان کردستان از اواخر مهرماه آغاز و در آذرماه مسابقات آغاز شده است.
وی از آغاز مرحله آموزشگاهی مسابقات دانش‌آموزی قرآن و معارف اسلامی استان کردستان خبر داد و افزود: 107 هزار نفر از دانش‌آموزان کردستانی در مسابقات قرآن و معارف شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالملکی با اشاره به رشته‌های این دوره از مسابقات عنوان کرد: این مسابقات در بخش‌های قرائت، حفظ، نهج‌البلاغه، مفاهیم و تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه، احکام اهل سنت و تشیع و انشاء نماز و مداحی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، بیان کرد:‌ برگزیدگان مرحله آموزشگاهی اواخر بهمن ماه در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.
مسئول قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: مرحله استانی این دوره از مسابقات فروردین ماه و کشوری در تیرماه سال آینده در اردبیل برگزار می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: در این دوره از مسابقات در کنار حفظ ترتیبی، حفظ ویژه شامل پنج، 10، 15، 20 و حفظ کل برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند

رقابت‌های بسکتبال بانوان لیگ جوانان کشور با برگزاری دیدار‌های فینال و رده‌بندی به میزبانی اصفهان به کار خود پایان داد.

تیم لاستیک بارز کردستان که در مرحله یک هشتم نهایی با شکست تیم آکادمی تلاش زنجان توانست به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند در این مرحله با کسب یک برد و یک شکست مقابل تیم کنکو تهران و تنها با تفاضل گل کمتر در رده سوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

براین اساس، تیم ذوب آهن اصفهان مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم کنکو تهران در جایگاه دوم لیگ جوانان ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد