Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو ارشد ائتلاف «جوانان ۱۴ فوریه» بحرین اعلام کرد که احکام صادره از سوی دادگاه نظامی و ظالمانه آل خلیفه علیه انقلابیون، فاقد مشروعیت هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک عضو ارشد ائتلاف «جوانان ۱۴ فوریه» بحرین اعلام کرد که احکام صادره از سوی دادگاه نظامی و ظالمانه آل خلیفه علیه انقلابیون، فاقد مشروعیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، المنامی از رهبران ائتلاف ۱۴ فوریه با محکوم نمودن توسل نظام بحرین به دادگاه نظامی برای سرکوب مخالفان خود گفت: هرگونه حکمی که در دادگاه نظامی بحرین صادر گردد فاقد مشرعیت است.

وی تاکید کرد: حکم های دادگاه نظامی برای ترساندن شهروندان و خفه کردن صدای مخالفان و آنانی است که می خواهند بر سرنوشت خودشان حاکم باشند. دادگاه نظامی وسیله ای برای سرکوب و خشونت برضد مخالفان سیاسی تبدیل شده است.

المنامی افزود: نظام بحرین از هیچ وسیله ای برای سرکوب و خشونت برضد مردم فروگذار نمی نماید. حکم های سیاست زده و ظالمانه صادره در دادگاه نظامی که فاقد هرگونه مشرعیتی هستند نمی توانند اراده ملت بحرین را بشکند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 19 مائیر مصری کارشناس صهیونیست در مناظره با کارشناس عراقی، تصور شکل گیری یک ناتو منطقه‌ای عبری-عربی علیه ایران را هیچ خواند و گفت: «معنای ناتو است که اگر مثلاً به بحرین حمله شد، اسرائیل باید از مرزهای بحرین دفاع کرده و جان فرزندان خود را فدا کند. آیا اسرائیل دیوانه است که چنین کاری کند؟ هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!» این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • تحریم های آمریکا ظالمانه است
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!