Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: رژیم صهیونیستی با همفکری ایادی‌اش بیکار ننشسته و برای تعلیق کشتی ایران دندان تیز کرده‌است.

ابراهیم جوادی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اینکه چه زمانی تکلیف کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد مشخص می‌شود، گفت: «باتوجه به اینکه هفته گذشته درگیر انتخابات فدراسیون کشتی بودیم، جلسه شورای فنی برای انتخاب سرمربی و دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد به روز چهارشنبه موکول شد به طور حتم تلاش می‌کنیم در این روز درخصوص وضعیت کادرفنی تصمیم‌گیریکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی درباره اینکه محمد طلایی چقدر شانس دارد تا سرمربی تیم ملی کشتی آزاد باقی بماند، بیان داشت: «این موضوع باید در جلسه به طور کامل بررسی شود و نمی‌توان درباره آن از حالا اظهارنظر کرد. اگر نظر من را بخواهید طلایی گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی است. او تجربه حضور در تیم ملی را به‌عنوان کشتی‌گیر و مربی داشته است. در تیم‌های ملی آزاد مربیگری کرده و توانسته تیم ملی جوانان را دو بار متوالی قهرمان جهان کند. از لحاظ اخلاقی کاملا مورد تایید است و نکات فنی کشتی را به خوبی می‌داند.»

عضو شورای فنی کشتی آزاد تاکید کرد: «طلایی الان هم که تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص نشده تیم را رها نکرده و با دعوت از 31 کشتی‌گیر تمرینات را در خانه کشتی دنبال می‌کند. این جور نبوده که احساس مسئولیت نکند و بگوید تا زمانی که او را رسما به عنوان سرمربی اعلام نکنیم به کارش ادامه نمی‌دهد. با این حال باید این حقیقت را بدانیم که نظر من به تنهایی منجر به انتخاب سرمربی نمی‌شود و کلیه اعضای شورای فنی حق رای دارند. بنابراین من هیچ درصدی را نمی‌توانم برای انتخاب محمد طلایی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد قائل شوم چون از نظرات تمامی اعضا نسبت به طلایی مطلع نیستم.»

وی درباره اینکه رسول خادم اعلام کرده بحث تعلیق کشتی ایران جدی است، اظهارداشت: «کشتی ورزش اول ایران است و رسول خادم و کلیه کسانی که در فدراسیون حضور دارند، نمی‌خواهند این ورزش در جهان تعلیق شود. الان بحث تعلیق درباره کشتی به‌دلیل باخت عمدی علیرضا کریمی برابر حریف روس برای روبه‌رو نشدن با حریف اسرائیلی باعث شده تا موضوع به کمیته بین‌المللی المپیک کشیده شود و کشتی در خطر تعلیق قرار بگیرد.»

جوادی تصریح کرد: «اگر این دیدگاه مدنظر مسئولان ورزش ایران باشد که فقط کشتی درگیر مسئله محرومیت است، به طور قطع ورزش ایران به خطر می‌افتد چون موضوع رویارویی ورزشکاران ایرانی با حریفان اسرائیلی در رشته‌های ورزشی مختلفی وجود دارد و بحث محرومیت می‌تواند دامن ورزش ایران را به طور کلی بگیرد. تردیدی نیست که کشتی‌گیران و کلیه ورزشکاران ایران هیچ‌گاه برابر حریفان رژیم صهیونیستی قرار نمی‌گیرند چون ما کشوری به نام اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم .ولی مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید با کمک بزرگترهای خود در دستگاه‌های ذی‌ربط فضایی را حاصل کنند که عدم رویارویی با غاصبین اسرائیلی به محرومیت منجر نشود.»

وی یادآور شد: «الان اسرائیل نه تنها در کشتی فرنگی و آزاد با استخدام و تربیت کشتی‌گیران که بعضا یهودی هم نیستند، به‌فکر مقابله با کشتی ایران است بلکه در دیگر رشته‌های ورزشی هم هزینه می‌کند تا هر طور شده در مسابقات مختلف با نمایندگان ایران مواجه شود. باور کنیم دشمن صهیونیستی با همفکری ایادی‌اش بیکار ننشسته و ترفندهای مختلفی برای لطمه زدن به ورزش ایران را دارد و در گام اول برای محروم کردن کشتی ایران دندان تیز کرده‌است.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند

به گزارش جام جم آنلاین، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که نیروی دریایی این کشور با استفاده از چند موشک بالستیک دریایی و همچنین تعدادی پهپاد کشتی تجاری متعلق به اسرائیل با نام ام‌اس‌سی داروین را در خلیج عدن هدف قرار داده است. این مقام نظامی یمن افزود که این عملیات با موفقیت کامل به اهداف خود دست یافت.

گفته شده است که این کشتی اسرائیلی با نام «داروین» متعلق به شرکت «ام اس سی» بوده که در خلیج عدن رفت و آمد داشته است.

سرتیپ یحیی سریع در ادامه همچنین اعلام کرد که نیرو‌های مسلح این کشور تعدادی موشک بالستیک و کروز را به سمت اهداف رژیم صهیونسیتی در بندر ام الرشراش (ایلات) در جنوب سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.

روز گذشته، «عبدالملک الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی تاکید کرده بود که جبهه یمن و عملیات دریایی این کشور همچنان ادامه دارد و نیرو‌های یمنی می‌کوشند دایره این عملیات را در اقیانوس هند گسترش داده و تقویت کنند. این عملیات به گونه‌ای خواهد بود که هرگز در حساب و کتاب‌های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و چه بسا کل کشور‌های جهان نمی‌گنجد. طی ۲۰۰ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: میانگین عملیات ما علیه کشتی‌های مرتبط با دشمن صهیونیستی به یک کشتی در هر ۲ روز رسیده است. بنا به اذعان مدیر اجرایی بندر ام الرشراش در ایلات این بندر به صورت کامل فلج شده است. در نتیجه صادرات رژیم صهیونیستی به میزان ۲۲ درصد و واردات این رژیم به میزان بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است. صهیونیست‌ها به توقف فعالیت‌های بندر ایلات اذعان کرده اند. آن‌ها تاکید کردند که ایلات بدون دریای سرخ نمی‌تواند ادامه حیات داشته باشد و این روند به دلیل حمله‌های موشکی و پهپادی مختل شده است.

وی اضافه کرد: حرکت کشتی‌های آمریکایی در دریای سرخ به میزان ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده و این یک دستاورد بزرگ به شمار می‌رود. آمریکایی‌ها برای حرکت در این منطقه پشت اروپایی‌ها سنگر می‌گیرند و پنهان می‌شوند. ناو‌های آمریکایی و انگلیسی جرأت ندارند در منطقه‌هایی که احتمال حمله می‌رود مستقر شوند. این در حالی است که آمریکایی‌ها پیش از این عادت به قلدری در دریا داشتند.

رهبر انصارالله یمن اضافه کرد: آمریکایی‌ها مسیر‌های دورتر مانند اقیانوس هند را انتخاب کردند، اما هر روز با خطرات زیادی رو به رو هستند. این مسیر طولانی‌تر باعث افزایش هزینه‌ها شده و بر اقتصاد آمریکا تأثیر منفی گذاشته است. بیمه یک کشتی برای برخی شرکت‌ها در آمریکا ۵۰ میلیون دلار هزینه داشته و این مساله بی سابقه بوده است. عملیات نیرو‌های یمنی اوضاع را برای انگلیس نیز سخت کرده به طوری که هزینه‌های باربری در انگلیس به میزان ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: عملیات نیرو‌های یمن علیه دشمن صهیونیستی در کنار راهپیمایی‌های میلیونی مردم یمن در حمایت از ملت فلسطین ادامه خواهد داشت. هر کس ذره‌ای وجدان داشته باشد با دیدن صحنه‌های جنایات رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها می‌آید.

دیگر خبرها

  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷