Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش اهر با اشاره به اینکه سال آینده هنرستان‌ها توسعه می‌یابند گفت: سال آینده ۳۰ کلاس به کلاس‌های هنرستان‌های شهرستان اهر افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، جعفر شجاعی در نشست هم‌اندیشی حل مشکلات دانشکده فنی شهید چمران اهر با اشاره به اینکه سال آینده هنرستان‌ها توسعه می‌یابند اظهار داشت: سال آینده 30 کلاس به کلاس‌های هنرستان‌های شهرستان اهر افزوده می‌شود و این امر برای آینده برای جذب هنرآموزان نویدبخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش اهر ادامه داد: برای روشن‌تر شدن آینده جوانان با تأکید بر مهارت‌آموزی پیش از ورود به بازار کار باید با نیازسنجی و تدریس رشته‌های موردنیاز در جامعه قدم‌هایی ارزشمند در این راستا برداریم.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش اهر آمادگی دارد تا مدرسه بلااستفاده و یا قطعه زمینی به‌صورت امانی برای ایجاد دانشکده فنی خواهران در اختیار دانشکده فنی شهید چمران اهر قرار دهد در حالی که آموزش و پرورش خود را سهیم در عمران و آبادانی شهر می‌داند.

شجاعی از برگزاری جشنواره خیرّین مدرسه‌یار شهرستان اهر در سال آینده خبر داد گفت: آنچه که از مشکلات دانشکده فنی شهید چمران اهر مطرح شد برای اینکه بتوانیم در حل مشکلات این دانشکده ما نیز نقشی ایفاء کنیم می‌توانیم نیازهای این دانشکده را در جشنواره خیرین مدرسه یار مطرح کنیم و از خیران بزرگوار مساعدت بطلبیم.

مدیر آموزش و پرورش اهر در پایان با تأکید بر این‌که بومی‌سازی رشته‌های تحصیلی در هنرستان‌ها و دانشکده فنی شهرستان اهر در آینده دانش‌آموزان تأثیر به‌سزایی دارد، خاطرنشان کرد: ما سعی داریم تا رشته‌هایی که در شهرستان اهر بیش از همه کاربرد دارد را جایگزین رشته‌های ناکارآمدی که هیچ تأثیری در آینده دانش آموزان ندارد کنیم به‌نوعی تلاش می‌کنیم تا رشته‌های تحصیلی بومی‌سازی شود.

دانشگاه به مهارت آموزی دانشجویان در دوران تحصیل توجه داشته باشد

صمد علی‌اکبرزاده اهری رئیس شورای شهر اهر در نشست هم‌اندیشی حل مشکلات دانشکده فنی شهید چمران اهر با بیان اینکه خدمت به مردم را سرلوحه تمامی فعالیت‌هایمان قرار داده‌ایم اظهار کرد: ما در قبال آینده مردم و حتی دانشجویان مسئولیت داریم اگر در این دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها دانشجویی فارغ‌التحصیل شود که بتواند در آینده کشور و شهرستان تأثیرگذار باشد به خواسته‌هایمان خواهیم رسید البته دانشجویان نیز به خدمات شایسته که در شان آن‌ها باشد نیازمند هستند.

رئیس شورای شهر اهر ادامه داد: همان‌طور که گفته شد مسیر ورودی به دانشکده فنی شهید چمران اهر دارای نقاط حادثه‌خیز است شاید برای امنیت جانی دانشجویان نیز خطرآفرین باشد چرا که جان فرزندانمان از هر چیزی مهم‌تر است و باید برای حفظ سلامتی آن‌ها بکوشیم.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان آینده‌سازان جامعه و کشور هستند، گفت: شورا و شهرداری اهر هر آنچه که در حد توان و اختیارات دارد برای حل مشکلات دانشکده فنی شهید چمران خواهد گذاشت ولی انتظار داریم که اساتید و مسئولان دانشگاهی بیش از پیش به مهارت آموزش دانشجویان در طول دوران تحصیل در دانشگاه‌ها توجه داشته باشند.

علی‌اکبرزاده بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین در راستای تجهیز مراکز علمی و دانشگاهی تأکید کرد، افزود: متأسفانه برخی از ظرفیت‌های شهرستان اهر به دلیل این‌که زمینه برای استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها وجود ندارد به‌نوعی سرکوب می‌شوند چرا باید محدودیت‌ها مانع از ایجاد دانشکده فنی برای خواهران در اهر شود.

رئیس شورای شهر اهر با تأکید بر اینکه هر خدمتی که از دستمان برمی‌آید برای توسعه و آبادانی شهرستان اهر انجام دهیم تا خیالمان در پیش وجدانمان آسوده باشد و مردم نیز لایق خدمتی بیشتر هستند خاطرنشان کرد: توفیق خدمت‌گذاری قسمت هر کسی نمی‌شود بلکه آنچه مهم است خدمت بی‌منت در دوران مسئولیتی است که در اختیار داریم.

انتهای پیام/

R7887/P1357/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه این شهرستان بهشت سرمایه‌گذاری استان است گفت: ظرف دو سال آینده کارخانه فرآوری معدن مس کیهان راه‌اندازی می‌شود و ۳۲۰ نفر در فاز اول مشغول به کار می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدعلی حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف که با حضور نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: در یک سال گذشته میزان سرمایه گذاری در تاریخ شهرستان خوسف بی نظیر است. 

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی معدن مس کیهان در روز کار و کارگر و تجهیز کارگاه آن و اکتشاف 4 ماده معدنی ارزشمند طلا، مس، روی و سرب در محدود 28 کیلومتر مربع گفت: در کل خراسان جنوبی چنین محدوده معدنی وجود ندارد. ظرف 2 سال آینده کارخانه فرآوری مس این کارخانه راه اندازی خواهد شد و حدود 320 نفر در فاز اول آن مشغول به کار خواهند شد. 

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه بزرگترین مجموعه‌های اقتصادی در حال ورود به سرمایه گذاری در شهرستان هستند اظهار داشت: در آینده شاهد بزرگترین مجموعه و کارخانه‌های استان در شهرستان خوسف خواهیم بود، این در حالی است که این مجموعه‌ها زیرساخت را نیز با خود به همراه خواهند آورد. 

وی در این جلسه کلنگ‌زنی پست 132 برق در شهرک صنعتی شهید رحمانی در دهه فجر سال گذشته و ابلاغ اعتبار خط انتقال 60 مگاواتی از پست 132 کیلو ولت در بخش ماژان برای بخش معدنی و صنعتی در یک سال اخیر، برنامه‌ریزی برای انتقال پساب فاضلاب بیرجند در آینده، نزدیکی به مرکز استان، دسترسی هوایی و ... را مکمل پتانسیل و معادن ویژه موجود در شهرستان در راستای افزایش سرمایه‌گذاری در شهرستان برشمرد.

فرماندار شهرستان خوسف با اشاره به سیلاب اخیر و بی سابقه بودن میزان بارندگی در منطقه، به برگزاری جلسات و اطلاع رسانی قبل از بارندگی، جلسات و بازدیدها در حین بحران با حضور مدیرکل بحران استان، جلسات پس از بحران با حضور معاون عمرانی استاندار افزود: همدلی و هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی در استان و شهرستان منجر به مدیریت این بحران شد. فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی مدیران فراهم شده و مدیران باید از فرصت‌های زودگذر بخوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان هنرستان دخترانه در شهرستان نقده
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • فرهنگ مقاومت در نسل آینده آمریکا تأثیر گذاشته است
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • دانش آموزان دیجیتالی، کلافه از امر و نهی ها