Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهرداد نادری فرد در شورای ورزش همگانی استان که در سالن شهدای استانداری برگزار شد اظهارداشت: ضرورت توجه به ورزش همگانی و ایجاد فضای مناسب برای ورزش به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کاملا احساس می‌شود و باید به صورت جدی به آن نگاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ورزش در ارتقا سلامت مردم و جلوگیری از آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد لذا ضرورت دارد توسعه و ترویج ورزش های همگانی، ورزش های بومی و محلی و ورزش بانوان باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با اشاره به توجه به ورزش بانوان افزود: امروزه سبک زندگی تغییر کرده و فقر حرکتی را به راحتی در زندگی افراد جامعه و به خصوص بانوان می توان مشاهده کرد و باید برای جلوگیری از آسیب های جسمانی به ورزش بانوان توجه کرد.

وی چشم انداز ورزش همگانی در سال 1404 را مشارکت 50 درصد جمعیت استان عنوان کرد و افزود: باید برای رسیدن به این چشم انداز وضعیت فعلی ورزش همگانی استان مشخص شود تا بر اساس آن تصمیم گیری صورت گیرد.

نادری فرد با اشاره به توجه به امر ورزش در قانون ششم توسعه گفت: سرانه های فضاهای ورزشی استاندارد و میزان توسعه زیر ساخت ها در قانون ششم مشخص شده و باید پیگیری برای بهره برداری پروژه نیمه تمامی که امروز وجود دارد پیگیری صورت گیرد تا در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

وی در ادامه با اشاره به فضای اختصاصی برای ورزش جانبازان اشاره کرد و افزود: نیاز است که فضاهای ورزشی مناسب برای جانبازان اختصاص یابد و باید در همین راستا چشم اندازی برای این موضوع مشخص و فضاها برای ورزش جانبازان مناسب سازی شود و سانس هایی از سالن های ورزشی به صورت رایگان به جانبازان اختصاص یابد.

وی با اشاره به اینکه بانوان 50 درصد جامعه را تشکیل می دهند گفت: اداره ‌کل ورزش و جوانان استان همدان امکانات و سالن‌های ورزشی دستگاه‌های اجرایی استان را برای استفاده هیئت‌های ورزشی و عموم مردم ساماندهی کرده است و بهتر است سانس هایی نیز رایگان در اختیار بانوان قرار گیرد.

مدیرکل اموراجتماعی استانداری گفت: باید طرح ایجاد رغبت برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه ورزش استان همدان در دستور کار شورای ورزش همگانی استان قرار بگیرد و با هماهنگی معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری استانداری پیگیری ماده 53 و 63 در دستور کار باشد.

انتهای پیام/ د

ورزش های همگانی،  بومی و محلی توسعه یابد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب

گروه اقتصاد و درآمد: مرکز پژوهش های مجلس با انتشار جدولی از سیاستگذاری ها، اقدامات و تاثیرات آن در طول سالهای پس از انقلاب تا سال 1400 و همچنین ذیل شش برنامه اجرا شده پس از انقلاب، خواست در نهایی شدن برنامه هفتم، عملکرد احکام مربوط به مسکن و نتایجی که داشته اند مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش جماران، تحلیل پیشینه برنامه های توسعه پنج ساله اول تا ششم و اینکه چه چارچوبها، سرفصلها و هدفگذاری هایی به طور معمول انجام می شود، راهنمای خوبی برای ارزیابی و تحلیل برنامه هفتم است.

براساس اعلام این نهاد پژوهشی؛ با توجه به تقدیم لایحه قانون برنامه هفتم توسعه به مجلس لازم است عملکرد احکام مربوطه درقوانین برنامه های پنج ساله پیشین مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار گیرد تا ضمن تحلیل برنامه های گذشته، بررسی دستاوردها، مسائل و مشکلات، نسبت به تنظیم برنامه هفتم اقدام شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان