Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آشتاب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه امسال 742 مجوز مشاغل خانگی در لرستان صادر شد، اظهار کرد: برای سال جاری میزان 160 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی از طریق بانک های صادرات و ملی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل گسترش کسب و کارهای حانگی پرداخت تسهیلات ارزان قیمت است، افزود:سقف تسهیلات برای افراد مستقل 50 میلیون ریال با نرخ چهار درصد و برای کارفرما یا پشتیبان 750 میلیون ریال با نرخ سود چهار درصد است که در این روش کارفرما به ازای فراهم کردن فرصت اشتغال برای هر نفر، 50 میلیون ریال تسهیلات دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آشتاب همچنین گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات در استان لرستان می توانند در 312 رشته که رشته های مورد نیاز و اولویت دار ثبت نام کنند.
وی افزود: متقاضیان پس از مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری باید به دستگاه های مربوطه متناسب یا رشته انتخابی خود اعم از سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره بهزیستی، کمیته امداد،بنیاد شهید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان مراجعه و پرونده خود را تکمیل کنند.
احیای مشاغل خانگی در راستای افزایش فرصت های شغلی یکی از سیاست هایی است که توسط دولت دنبال می شود و یکی از راههای تقویت کسب و کارهای خانگی پرداخت تسهیلات است.
مشاغل خانگی به 2 صورت مستقل و پشتیبان یا کارفرما انجام می شود به اینصورت که در حالت مستقل کسانی بصورت فردی برای با راه اندازی کسب و کار از تسهیلاتی بهره مند می شوند و در حالت کارفرمایی یا پشتیبان فرد به ازای ایجاد هر یک فرصت شغلی که ایجاد می کند سقف تسهیلاتی برای او در نظر گرفته می شود.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!