Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@21:36:22 GMT

هم‌بازی قدوس یک قدم تا عقد قرارداد با آبی‌ها

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۱۸۴۰

هم‌بازی قدوس یک قدم تا عقد قرارداد با آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، با وجود این که استقلال در بازی های گذشته خود در گلزنی خوب عمل کرده است و در 3 بازی گذشته 10 گل به حریفانش زده است، با این حال شفر هنوز هم اعتقاد دارد باید یک مهاجم هدف به این تیم اضافه شود.

شفر مدت ها است که به دنبال جذب مهاجم خارجی است و  ظاهرا روی یک مهاجم نیجریه ای به جمع بندی نهایی رسیده است و قصد دارد او را به جمع آبی پوشان اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الحاجی گرو بازیکن مورد نظر شفر است که او مقدمات حضور این بازیکن به ایران را فراهم کرده است و به نظر می رسد این بازیکن به زودی قراردادش را با استقلال نهایی خواهد کرد.

گرو این فصل در تیم اوسترشوند سوئد بازی کرده است اما او با پایان لیگ این کشورمشکلی برای حضور در جمع آبی پوشان ندارد. او در این تیم در 40 بازی تنها 5 گل زده است.

نکته مهم این است که گرو از سال 2013 که از لیگ نیجریه خارج شده است در لیگ سوئد و دانمارک به فوتبالش ادامه داده است و در این مدت موفق نشده آمار گلزنی چندان خوبی  به ثبت برساند.

این مهاجم 189 سانتی متری بهترین سال فوتبالش را در تیم اوسترس در لیگ سوئد پشت سر گذاشته است که در 35 بازی موفق شده 9 گل بزند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آن‌ها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ما اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد