Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید پوررضایی، بزرگ ترین حلقه ی مفقوده ساماندهی امور جوانان را فقدان توجه ،اولویت دهی و حساس سازی دستگاه های ذیربط برای داشتن یک برنامه مسنجم بلندمدت، میان مدت و سالیانه در کنار در حاشیه قرار گرفتن جوانان برغم جانمایی حضور ۴ جوان در ساختار این ستاد بیان و خاطرنشان کرد:البته ایرادات و نواقصی در برگزاری مستمر،موثر و هدفمند جلسات ستاد نیز وجود دارد که نباید آن را کتمان کرد و در مسیر بهبود ،با تمرکز و کار کارشناسی اهداف تعیین شده را عینیت بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و امور جوانان،با اشاره به رویکرد جدید دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در فعال سازی هر چه بیشتر ستادهای ساماندهی امور جوانان با پیگیری تشکیل و راه اندازی پارلمان مشورتی جوانان شهرستان به عنوان یک نهاد صنفی –مشورتی و بازوی مشاورتی فراگیر جوانان برای کمک به برنامه ریزی و ساماندهی امور جوانان توسط دبیرخانه های ستاد،اظهار امیدواری کرد:روند حضور موثر جوانان در حوزه ی برنامه ریزی و همچنین اجرای برنامه ها با کمک خود آنان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است

به نقل از  استانداری قم، سیدمحمد آقامیری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم اظهار کرد: بعد از برگزاری جلسات متعدد با مدیران کشوری و استان مقرر شد مرحله نخست مونوریل قم تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این پروژه در این مرحله که حدود ۴/۷ کیلومتر است بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و دولت سیزدهم عزم جدی خود را بر این گذاشته تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن مونوریل را در اختیار استان بگذارد.

استاندار قم تصریح کرد: در طول چند ماه حضور بنده در مدیریت استان موضوع مونوریل با توجه به اهتمامی که آیت الله رییسی به آن داشتند جزو اولویت‌ها قرار گرفته و جلسات مختلفی با حضور کارشناسان، شورای اسلامی شهر و شهرداری در این راستا برگزار شد.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مسوولین مربوطه در استان امروز به همدلی و نظر مشترکی درخصوص تکمیل مونوریل رسیده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است