Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بادیجی ،قصد داریم در این گزارش به معرفی استارت‌آپهایی بپردازیم که توانستند رکورد بودجه ژاپن را تغییر دهند؛ بنابراین برای آشنایی با ماهیت آنها با ما همراه باشید و ادامه گزارش را بخوانید.

Ispace

شرکت‌های ژاپنی در حال برنامه‌ریزی برای شروع اقتصاد قمری با حمایت از استارت‌آپ‌های محلی برای فرود در ماه تا سال 2020 هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Ispace، یک استارت‌آپ فعال در زمینه اکتشاف فضایی است و تیم شناخته شده Hakuto، یک رقیب جدی برای سایر رقبای شرکت کننده در مسابقه Google’s Lunar Xprize است که در آن پنج تیم به‌دنبال کسب جایزه بزرگ 20 میلیون دلاری هستند.

گفتنی است؛ تیمی موفق به دریافت این جایزه می‌شود که بتواند فضاپیمایی را روی ماه قرار داده و به میزان 500 متر روی آن حرکت کند و تصاویر باکیفیتی را از ماه به زمین ارسال کند. به جز این سرمایه‌گذاری، Ispace  همچنین دو برنامه مرتبط با ماه را در سال 2019 و 2020 برنامه‌ریزی می‌کند. آن‌ها در کنار جستجوی منابع بیشتر در ماه همچنین امکان گسترش زندگی خارج از زمین را مورد بررسی قرار می‌دهند.

Mago Chaneru ؛ کانال نوه‌ها

Mago Chaneru؛ عنوان استارت‌آپی است که توسط چیکاگو توسعه یافته است و در ژاپن به کانال نوه‌ها معروف است.  پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها می‌توانند از طریق این کانال تصاویر و فیلم‌های نوه‌های خود را تماشا کنند.

این دستگاه که قابلیت نصب روی تلویزیون را دارد، هنگامی‌که جدیدترین تصاویر یا ویدئوها آپلود می‌شوند، به کاربران اطلاع‌رسانی می کند.

پلت‌فرم Kaizen

پلت‌فرم Kaizen، یک استارت‌آپ ژاپنی است که توسط Kaizen Ad توسعه داده شده، راه‌حلی برای بهینه‌سازی تبلیغات ویدئویی فیس‌بوک است. این ابزار بازاریابی کایزن برای ردیابی عملکرد تبلیغاتی طراحی شده است تا در صورت کاهش عملکرد آن‌ها را تقویت کند.

این پلت‌فرم اخیرا توانست در سری C خود سرمایه‌ای معادل 4.7 میلیون دلار را از Mizuho Capital، YJ Capital، SBI Investment و Dentsu که از سرمایه‌گذاران آن هستند، دریافت کند و با این تزریق جدید، کل بودجه برای این پلت‌فرم در حدود 23 میلیون دلار آمریکا است.

Candee

Candee، یک استارت‌آپ مبتنی بر رسانه است که بر روی پخش زنده و مدیریت استعداد متمرکز شده است و توانست از هفت سرمایه گذار مبلغ 21.5 میلیون دلار را دریافت کند. Candee، تبلیغات و محتوای ویدیویی عمومی را تولید می‌کند، اما به دنبال تقویت و گسترش اپلیکیشن خود به‌نام Live Shop، است.

این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدئوهای خود را با حداکثر مدت 1 ساعت منتشر کنند و بینندگان می‌توانند نظرات خود را بنویسند و اموجی‌های مختلف را برای آن ارسال کنند.

Pear

Pear توانسته است سایت Omni Core، که یک سایت خدمات پشتیبانی تجارت الکترونیک را توسعه دهد. این سرویس به کاربران کمک می‌کند تا فروش‌هایی را که در میان سایت‌های تجارت الکترونیک متعدد مانند آمازون و یاهو و… انجام می‌شود را  مدیریت کنند.

این استارت‌آپ قصد دارد با ارائه خدمات مشاوره به مشتریانی که بیش از 270 هزار دلار در ماه فروش دارند، دستمزدی را از آن‌ها دریافت کند.

Rexit

Rexit عنوان شرکتی است که در زمینه خدمات مربوط به مراسم عروسی فعالیت می‌کند. این شرکت با توسعه پلت‌فرم خود موسوم به Gensen Wedding، اطلاعات مرتبط با تالارهای عروسی و نیز مشاوره‌هایی را برای برگزاری هرچه بهتر مراسم، در اختیار زوج‌ها قرار می‌دهد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر منتشر شده از کمپ بایرن مونیخ نشان می‌دهد که ماتیس دی‌لیخت تمریناتش را از سر گرفته است. او در کنار یکی از مربیان بدنساز بایرن دیده شد که در حال دویدن کنار زمین است و فعلا از تمرینات گروهی خارج است.

بایرن هفته گذشته در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. ماتیس دی‌لیخت که در نیمه اول از ناحیه زانو آسیب دیده بود نتوانست از نیمه دوم به بازی ادامه دهد.

مشکل دی لیخت جدی به نظر نمی‌رسید اما او از ابتدای نیمه دوم با کیم مین جائه تعویض شد و در پایان بازی هم دیده شد که لنگان لنگان ورزشگاه را ترک می‌کند.

مدافع هلندی به همین دلیل بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و توماس توخل تایید کرد که برای بازی فردا مقابل اشتوتگارت هم در دسترس نیست.

توخل در نشست خبری امروز گفت: "ماتیس دی‌لیخت فردا در دسترس نخواهد بود. برنامه او این است که از روز یکشنبه تمرینات را از سر بگیرد و سپس سه روز فرصت داریم تا ببینیم برای چهارشنبه آماده است یا خیر."

دیگر خبرها

  • استارت سرد خودروسازی
  • پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی!
  • استفاده مایکروسافت از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی دقیق‌تر آب‌وهوا
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • پردازش انسان‌گونه داده‌ها با استارت‌آپ «هوش فضایی»
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • برقراری اولین ارتباط بلوتوثی با زمین
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)