Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@18:43:36 GMT

اینفوگرافیک/عامل اصلی گرانی در بازار موبایل

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۲۹۳۷

اینفوگرافیک/عامل اصلی گرانی در بازار موبایل

نماینده کمیته تخصصی تلفن همراه اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه واردات روزانه 30هزار دستگاه موبایل قاچاق به کشور، دولت را از رقم مالی بسیار بالایی محروم می‌کند، اظهار داشت: تاخیر در اجرای طرح رجیستری، عامل اصلی گرانی بازار موبایل است و به مسئولان به کرات اعلام کردیم که این تاخیر به ضرر مردم ،اصناف و واردکنندگان قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده کمیته تخصصی تلفن همراه اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه واردات روزانه 30هزار دستگاه موبایل قاچاق به کشور، دولت را از رقم مالی بسیار بالایی محروم می‌کند، اظهار داشت: تاخیر در اجرای طرح رجیستری، عامل اصلی گرانی بازار موبایل است و به مسئولان به کرات اعلام کردیم که این تاخیر به ضرر مردم ،اصناف و واردکنندگان قانونی است.

   

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده امروز چهارشنبه با ایزاک هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی ملاقات و تاکید کرد که واشنگتن می‌خواهد آتش‌بس و توافق تبادل اسرا «اکنون» حاصل شود.

وی مدعی شد: ما مصمم هستیم آتش‌بسی که اسرا را به خانه بازمی‌گرداند و اکنون به دست آوریم؛ و تنها دلیلی که این آتش‌بس محقق نمی‌شود به خاطر حماس است. پیشنهادی روی میز وجود دارد. 

بلینکن گفت: بدون تاخیر و هیچ بهانه‌ای زمان توافق اکنون فرا رسیده است. 

علاوه بر این، دیپلمات ارشد آمریکایی بار دیگر تاکید کرد که باید از جان غیرنظامیان غزه محافظت شود و به آنها کمک‌های مورد نیاز مانند غذا، دارو، آب، سرپناه ارائه شود.

وزیر امور خارجه ایالات متحده دیروز سه شنبه تاکید کرد که "اکنون" زمان آن است که حماس با چارچوب پیشنهادی آتش بس بدون تاخیر یا بهانه بیشتر موافقت کند.

مصر توافقی را ارائه کرد که در آن از گروه مبارز فلسطینی می‌خواهد در ازای توقف خصومت‌ها در غزه، ۳۳ اسیر اسرائیلی را که از ۷ اکتبر در نوار غزه نگهداری می‌شوند، آزاد کند.

پیش از این، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات اسرائیلی و مصری گزارش داد که ظاهرا اسرائیل آماده است در «روز‌های آتی» هیئتی را برای گفتگو درباره آتش بس میان این رژیم و حماس به قاهره بفرستد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • اینفوگرافیک/ کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت