Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@06:03:17 GMT

3 دلیل مهم برای احداث سد بختیاری در لرستان

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۳۰۳۷

3 دلیل مهم برای احداث سد بختیاری در لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمد بیرانوندی ۳ دلیل زیر را از مهمترین دلایل خود برای پیگیری احداث سد بختیاری عنوان کرد؛

۱- موقعیت استراتژیک سد بختیاری: محل احداث این سد در یک موقعیت استراتژیک و در مرز لرستان با استانهای همجوار واقع شده است، با احداث این سد از خروج آبهایی که تاکنون بدون هیچ نفعی از استان لرستان خارج می شدند جلوگیری به عمل می آید و میتواند نقش تعیین کننده ای در مدیریت بحران آب در استان لرستان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- آمار اشتغالزایی بالا: اشتغالزایی در سطح گسترده یکی از مهمترین دغدغه مسئولین بالاخص در استانهایی همچون لرستان می باشد که دارای نرخ بالاتری نسبت به سایر نقاط کشور می باشد.
با احداث سد بختیاری بین ده تا یازده هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد که این میزان میتواند تاثیر چشمگیری برای کاهش آمار بیکاری در استان لرستان داشته باشد.

۳- سرمایه گذاری خارجی: تامین اعتبارات پروژه های بزرگ از مهمترین چالش های پیشرو مسئولین می باشد مسئله ای که باعث تعطیلی و وقفه در بسیار از پروژه های کشور شده اما با رایزنیهای انجام شده تمام اعتبار مورد نیاز برای احداث سد بختیاری از طریق فایناس و عقد قرارداد با طرف خارجی تامین‌ خواهد شد.

گفتنی ست:  این موضوع بالاخص در سالهای اخیر که بودجه عمرانی کاهش چشم گیری داشته بسیار حائز اهمیت است. از طرف دیگر با پیگیری های انجام ‌شده توسط بنده این سد جز پروژهای ملی قرار گرفته است که این امر میتواند در رفع موانع پیشرو بسیار موثر بوده و این اطمینان را حاصل کند که نیازی به اختصاص بودجه عمرانی استان برای احداث آن نخواهد بود.

 

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان