Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خونچمن دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح پارلمان اصلاحات، اظهار کرد: نماینده حزب مردم سالاری در جلسه شورای هماهنگی طرح پارلمان اصلاحات را مطرح کرده اما هنوز در دستور کار این شورا قرار ندارد.

وی ادامه داد: حزب جوانان ایران اسلامی در جلسه این هفته شورای مرکزی خود طرح مذکور را  بررسی می کند تا در شورای هماهنگی نظرش را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای هماهنگی اصلاحات درباره پذیرش احزاب جدید در شورا گفت: دستور کار فعلی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پذیرش احزاب جدید و شیوه فعالیت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان است.

 خونچمن درباره طولانی بودن روند عضویت احزاب در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، بیان کرد: احزابی که درخواست عضویت دارند باید در جلسه شورا رأی بیاورند.

وی اضافه کرد: برای اینکه حزبی بتواند عضو شورای هماهنگی شود باید حدنصاب لازم را به دست آورد. تا زمانی که اعضا مطمئن نباشند حزبی حد نصاب رأی را دارد، رأی گیری انجام نمی‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تعویض پیراهن تیم گل‌گهر سیرجان در نیمه دوم بازی با شمس آذر قزوین از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران باعث تعجب تماشاگران و بینندگان این مسابقه شد.

ایرج نظری ناظر داوری دیدار گل‌گهر و شمس آذر در خصوص اتفاق رخ داده در بازی شب گذشته به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: شب قبل از مسابقه سرپرست‌های دو تیم لباس‌هایی که قرار بود تیم ها با آنها وارد زمین شوند مطابق آیین نامه به جلسه هماهنگی آوردند. در نشست هماهنگی لباس هر دو تیم تیره ولی قابل رؤیت بود و مشکلی نداشت اما بازی دو تیم زیر نور برگزار شد که آنجا ایجاد مشکل کرد! حس کردیم که در چنین شرایطی تشخیص برای دو تیم دشوار شده، با هماهنگی حسین جنگی مسئول برگزاری مسابقه، مسئولان دو تیم توافق کردند و تیم میزبان در نیمه دوم با پیراهن سفید وارد زمین شد.  

نظری ادامه داد: پیش از بازی هیچ یک از دو تیم و دیگر عوامل برگزاری مسابقه پیش‌بینی نمی‌کردیم زیر نورِ پروژکتور تشخیص برای بازیکنان دو تیم سخت باشد، البته داور مشکلی برای تشخیص نداشت. طبق قانون تیم میهمان باید با پیراهن دوم بازی می‌کرد، اما در جلسه پیش از بازی تشخیص داده نشد که نیاز است تا تیم میهمان با پیراهن دوم بازی کند. اگر بازی زیر نور آفتاب بود شاید نیازی به تغییر لباس نداشتند ولی تیم میهمان یعنی شمس آذر پیراهن دوم خود را نیاورده بود. به همین دلیل گل گهر که پیراهن سفید داشت در نیمه دوم از آن لباس استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری دومین جشواره تئاتر خیابانی زاب در پیرانشهر
  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد
  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار تمدید شد
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارزی
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی در دور دوم انتخابات از چه کسانی حمایت می‌کنند؟
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر