Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@02:51:09 GMT

لوییز سوارز در کنار ساموئل اتوئو

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۳۳۴۵

لوییز سوارز در کنار ساموئل اتوئو

لوییز سوارز تاکنون ۱۳۱ گل برای بارسا به ثمر رسانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوییز سوارز ، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا با گلی که وارد دروازه رئال مادرید کرد، به هفتمین گلزن برتر تاریخ باشگاه تبدیل شد.

لوییز سوارز ۳۰ ساله که تابستان سال ۲۰۱۴ خریداری شد، بدون شک نقش زیادی در موفقیت‌های بارسا در این چهار فصل داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در همان فصل اول موفق به کسب سه گانه شد؛‌فصل بعد دوگانه لالیگا و کوپا دل ری را فتح کرد اما فصل گذشته تنها به جام حذفی رسید. به لحاظ انفرادی اما سوارز به ندرت در افت بوده است. آمار می‌گوید او در ۱۶۹ بازی، ۱۳۱ گل زده و ۷۳ پاس گل داده. آمار، فوق العاده است. در واقع، گلی که سوارز روز شنبه به رئال مادرید زد، او را در کنار ساموئل اتوئو به هفتمین گلزن برتر تاریخ بارسلونا تبدیل کرد.

به گزارش mundodeportivo، حالا ال پیستولرو می‌تواند به وارد شدن به جمع پنج گلزن برتر تاریخ بارسا نیز فکر کند. نزدیک ترین هدف، رسیدن به پائولینیو آلکانتارا با ۱۳۴ گل است که احتمالا به زودی به آن خواهد رسید. نفر پنجم اما فاصله قابل توجهی دارد که البته رسیدن به آن در همین فصل، غیرممکن نیست. چه بسا اگر سوارز، همان مهاجم دو سه فصل پیش بود، می‌شد از رسیدن به جوزپ اسکولا با ۱۵۸ گل، مطمئن بود اما با شرایط کنونی شاید کمی بعید باشد. جوزپ سامیتیر (۱۸۴)، کوبالا (۱۹۴)، سزار رودریگز (۲۳۴) و لیونل مسی (۵۲۶) نیز در رده‌های چهارم تا نخست قرار دارند.

گفتنی است لوییز سوارز تاکنون ۴۰۰ گل به عنوان بازیکن حرفه‌ای به ثمر رسانده که از این تعداد، ۹۵ گل در لالیگا بوده است. پس دور نیست روزی که او وارد شدنش به باشگاه صدتایی‌های فوتبال اسپانیا را جشن بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده مرزبانی استان در دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی در خراسان جنوبی، گفت: از بزرگ‌ترین آرمان‌های شهدا، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی است.
سردار شجاعی با بیان اینکه راه شهدا تا رسیدن به تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه خواهد داشت، افزود: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.
شهید ستوانیکم حسن بادامکی از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی سراوان بود که ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • (ویدئو) لحظه دلهره‌آور رسیدن طوفان شدید به یک قطار
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی