Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان گفت: پیمانکاران استان لرستان از ظرفیت تهاتر استفاده کنند و در این راستای پیمانکاران بومی در اولویت قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدرضا محمدی ظهر امروز در هشتمین جلسه ستاد درآمد استان که در سالن جلسات سازمان مدیریت برنامه‌وبودجه لرستان برگزار شد اظهار داشت: در آذرماه با دستگاه‌هایی که بیشترین بدهی را با پیمانکاران دارند ازجمله نوسازی مدارس، مسکن و شهرسازی، آب منطقه‌ای و دانشگاه علوم پزشکی استان جلساتی برگزار و مباحثی در این زمینه مطرح‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بحث اوراق خزانه زمانش محدود است و بیش از 60 درصد مبلغ جذب‌شده است و باید تلاش کنیم حداکثر تا 15 دی‌ماه بتوانیم اوراق را جذب کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان عنوان کرد: تمامی استان‌های کشور از این ظرفیت استفاده می‌کنند و امور مالیاتی تهران تاکنون بیش از هزار میلیارد تومان جذب کرده است.

وی بیان کرد: در استان تاکنون 10.5 میلیارد تومان اوراق را نهایی کرده که 1.5 میلیارد تومان مخابرات و پنج میلیارد تومان جهاد نثر بوده است.

محمدی تصریح کرد: بحث تکریم ارباب‌رجوع مطرح است، برای پیمانکاران در راستای بدهی مالیاتی محدودیت ایجادشده است، چون بر اساس قانون بدهی مالیاتی زمانی به قطعیت می‌رسد در سامانه ثبت و هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌شود.

وی بابیان اینکه از دستگاه‌ها انتظار داریم نهایت همکاری را داشته باشند خاطرنشان کرد: در بحث پیمانکارانی که طلب از دولت و یا بدهی مالیاتی دارند ورود کنیم و به پیمانکاران اعلام کنیم تا از این ظرفیت استفاده کنند.

این مسئول گفت: پیمانکارانی که از دستگاه‌های استان طلب دارند شناسایی و در راستای تهاتر در مرحله نخست مشکل پیمانکاران بومی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، لطف الله فروزنده با حضور در صحن علنی شورای شهر و در واکنش به گزارش خزانه دار شورای شهر در مورد گزارش مالی شهرداری تهران در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته با بیان اینکه ما به دنبال فرصتی برای ارائه گزارش هستیم، گفت: شهرداری تهران عین بودجه یعنی رقم ۱۱۳ هزار میلیارد تومان را اصلاح کرده است و شهردار تهران نیز به شهرداران مناطق ابلاغ کرده تا سقف بودجه را محقق کنند و حتی تلاش کنند که رقم بیشتری از سقف بودجه محقق شود.

وی با بیان اینکه تمام ارقام متمم بودجه صرف امور سرمایه‌ای شده است، تصریح کرد: ارقام ابلاغی مشخص است و بر اساس آن گزارشی ارائه خواهیم کرد و در تبصره ۱۳ به شهرداری اجازه داده شده که نسبت به تسویه با بانک‌ها اقدام کنند و گزارش آن در تفریغ بودجه ارائه شود که باید بگویم که در این حوزه رقم بدهی حدود ۱۷۹ هزار میلیارد تومان بوده و به عنوان مثال بدهی ۱۶۰ همتی شهرداری به یکی از بانک‌ها به ۱۵ همت رسیده که این کاهش از طریق اعطای ملک و ... بوده است و ما به مانند این رقم بدهی به بانک شهر داشتیم که پرداخت کردیم اما باز هم ۵۰ همت دیگر بدهی داریم.

وی با بیان اینکه واریز برداشت ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای ما افتخار است و در این موارد شفاف هستیم، گفت: در گذشته گزارش حسابرسی شرکت‌ها و سازمان‌ها قرائت نمی‌شد اما با تلاشی که انجام دادیم گزارشات حسابرسی ارائه می‌شود و این عملکرد شورا و شهرداری است و افتخار است که بودجه و متمم محقق شده و همه طرح‌های عمرانی اجرایی شده است و در شرایطی قرار داریم که حقوق‌ها هر ماه در روز بیست و ششم پرداخت می‌شود و ما پرداخت بدهی‌ها را بر اساس تبصره ۱۳ انجام دادیم و بر همین اساس هم تسهیلات دریافت کردیم و چه اشکالی دارد اگر تسهیلات اخذ شده برای خرید اتوبوس‌ها باشد.

وی با بیان اینکه شورا سیاست گذار و ناظر بر شهرداری است، گفت: تقاضا دارم که حرمت‌ها رعایت شود چرا که تا کار مشترکی انجام ندهیم برنامه‌ها به نتیجه نمی‌رسد و دیدید که یک فرد مسئله دار موضوعی در مورد قرارداد چین مطرح کرده و اگر سوالی داریم می‌توانیم جلسه برگزار کنیم. چرا که قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست و این خریدها از محل اموال بلوکه شده بود که آن را پیگیری کردیم و هیچ کاری بدون پیگیری محقق نمی‌شود و این افتخار ما است که ۱۰۲ همت سند تحقق بودجه را ثبت کردیم و از اعضای شورا درخواست می‌کنم به گونه‌ای صحبت کنیم که از افتخاری که نصیب مدیریت شهری شده، سخن به میان بیاوریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین