Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عالی بسیج ناحیه مقاومت شهرستان قدس در آستانه ششمین سالگرد حماسه یوم‌الله ۹ دی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اسلام که در قرن نخست با ریخته شدن خون امام حسین (ع) در کربلا استقامت یافت، در قرن ۱۵ با آتش گرفتن خیمه‌های عزای او در تهران حفظ و حراست شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر ؛ مجمع عالی بسیج ناحیه مقاومت سپاه شهرستان قدس در آستانه هشتمین سالگرد حماسه شکوهمند یوم‌الله نهم دی ماه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: در نهم دی ماه دست اراده الهی دیده شد وگرنه این کارها، کارهایی نیست که با اراده ما انجام بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار خداست، این دست الهی است، این چیزها دست من و امثال من نیست.

اعضای مجمع عالی بسیج شهر قدس بیان داشتند: ماجرایی عبرت اموز فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی ماه مسئله‌ای نیست که بتوان به سادگی از کنار ان گذشت و حوادث آن را باید یک مناسبت تاریخی دانست. اتفاقات در هم تنیده ایام هشت ماه دفاع مقدس (۲۲ خرداد تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۸۸) نیازمند ژرف‌اندیشی و بازخوانی چند باره است. جزئیات آن حاوی درس‌هایی گران سنگ برای همگان بوده و الگویی تجربه شده از فتنه‌انگیزی دشمنان خارجی نظام و روش مقابله با آن را پیش چشم ما گشوده نگاه خواهد داشت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حماسه عظیم و ماندگار یوم‌الله ۹ دی تجلی «کل یوم عاشورا» پس از گذشت ۱۴ قرن بود. اسلام که در قرن نخست با ریخته شدن خون امام حسین (ع) در کربلا استقامت یافت،در قرن ۱۵ با آتش گرفتن خیمه های عزای او در تهران حفظ و حراست گردید؛ با این تفاوت که اکثریت مردم در عاشورای ۶۱ امام زمان خویش را تنها گذاشتند و حرمت خیام او را نگاه نداشتند،اما این بار خیل متراکم مردم با تبعیت از نایب حسینی نسب امام زمان خود ،هتک حرمت به خیام عزای امام حسین (ع) را برنتافتند و در کمتر از سه روز طومار امویان زمان را در هم پیچیدند.

اعضای مجمع عالی بسیج شهر قدس بیان داشتند: شکل گیری حماسه ماندگار ۹ دی ماه ۸۸ حاصل تدابیر بی‌نظیر و نقش محوری رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و بصیرت عموم مردم بود. ایشان ضمن بستن راه هرگونه پیش‌روی بر فتنه‌گران با تاکیدات مستحکم بر قانون، مسیری تدریجی در روشنگری را در پیش گرفتند و ضمن تزریق مستمر بصیرت به مردم، خواص جامعه را نیز نسبت به مسئولیت تاریخی و مهم شان آگاه ساختند. حماسه ۹ دی ماه و حماسه‌هایی از این جنس ثمره و برکاتی بسیار را برای انقلاب به ارمغان آورده است و مردم این مرز و بوم آبدیده‌تر از این هستند که با سناریوهایی با عنوان براندازی یا مهار انقلاب و یا سلب حقوق هسته‌ای تسلیم غرب شوند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما بسیجیان شهرستان قدس به فتنه‌گران و حامیان آنان اخطار می‌دهیم که در صورت تکرار توهین به مقدسات، ۹ دی ماه دیگری را رقم خواهیم زد و وطن را از لوث وجود ته مانده فتنه‌گران عاری خواهیم ساخت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبرگزاری سما، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان ما حمله ترکیبی را با استفاده از پهپاد‌های انتحاری و موشک‌های هدایت شونده علیه مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره و محل استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی انجام دادند و عملیات موفقیت آمیز بود.

حزب الله لبنان صبح امروز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای ادامه حمایت از ملت استوار و مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، مواضع جدید نظامیان دشمن صهیونیستی در غرب شهرک «شومیرا» را با موشک هدف قرار دادیم و صدماتی به آنها وارد کردیم.

 

 

دیگر خبرها

  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید