Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق کالا در لرستان توقیف و هزار و ۲۱۸ قطعه سکه تقلبی در شهرستان الیگودرز کشف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار محمدمهدیان نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف محموله قاچاق در استان خبر داد و اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی لرستان در محور آزادراه خرم‌آباد- پل زال به یک دستگاه خودرو کامیون کشنده مشکوک و آن را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور تعداد 16 هزار و 119 عدد لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی را کشف و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه محموله قاچاق کشف‌شده از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود که توسط مأموران ایست بازرسی استان توقیف شد، افزود: کارشناسان ارزش این محموله را پنج میلیارد ریال اعلام کرده‌اند و فرد خاطی با تشکیل پرونده راهی مراجع ذیصلاح شده است.

مهدیان نسب همچنین از کشف سکه‌های تقلبی در استان خبر داد و تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی الیگودرز یک کلاهبردار دستگیر و هزار و 218 سکه تقلبی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس آگاهی شهرستان الیگودرز و شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با فروش تعدادی سکه تقلبی مبالغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: مأموران با همکاری مالباخته و کارهای اطلاعاتی کلاهبردار را شناسایی و دستگیر کردند که متهم در بازجویی‌های انجام‌شده به جرم خود اعتراف و تعداد هزار و 218 قطعه سکه تقلبی از وی کشف شد که متهم به مبلغ 510 میلیون ریال کلاهبرداری از شاکی اعتراف کرده است.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات از این خودرو موفق به کشف ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.  

سردار الهی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از قشر زحمتکش کارگر، مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی با قاطعیت ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد