Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی گزارشی که از سوی سازمان بورس اوراق بهادار در مورد مقایسه بازده واقعی و بازده مورد انتظار صندوق‌های سرمایه گذاری تحت مدیریت شرکت‌های سبدگردان در سال 1395 انتشار یافته است، صندوق های با درآمد ثابت و مختلط، بازده بهتری نسبت به صندوق‌های در سهام و همچنین بازار داشته‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این گزارش آمده است نرخ بازدهی زمانی وزنی (TWRR) شرکت‌های سبدگردان آسمان و تصمیم نگار ارزش‌آفرینان طی سال 1395 در حالی به ترتیب16.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

81 و 16.87 درصد بوده که میانگین بازدهی کل بورس در این سال حدود منفی چهار درصد اعلام شده است؛ نرخ بازدهی زمانی وزنی (TWRR) بیانگر بازدهی کل تمامی دارایی‌های تحت مدیریت شرکت سبدگردان متناسب با میزان دارایی تحت مدیریت در هر لحظه از زمان (با لحاظ ورود و خروج دارایی‌ها در فواصل زمانی) است و نشان می‌دهد که شرکت سبدگردان به‌طور متوسط تا چه حد در مدیریت سبدهای اختصاصی تحت مدیریت خود، موفق به کسب بازدهی برای سرمایه‌گذاران شده است.

بالاترین بازده واقعی صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت شرکت‌های سبدگردان در مدت مذکور متعلق به صندوق سرمایه ‌گذاری مشترک آسمان خاورمیانه شرکت سبدگردان آسمان، صندوق‌ سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت شرکت سبدگردان کاریزما و مشترک گنجینه الماس پایدار شرکت سبدگردان الماس بود؛ این صندوق ها به ترتیب 29، 24 و 23 درصد بازدهی کسب کردند.

این گزارش حاکی است، با مقایسه بازده واقعی و بازده مورد انتظار صندوق‌های سرمایه گذاری تحت مدیریت شرکت‌های سبدگردان در سال 1395 می‌توان نتیجه گرفت که صندوق های با درآمد ثابت و مختلط، بازده بهتری نسبت به صندوق‌های در سهام و همچنین بازار داشته‌اند؛ این در حالی است که انتظار می‌رود، در سال جاری علاوه بر صندوق‌های مختلط، صندوق‌های در سهام با توجه به عملکرد مناسب بورس بازدهی مناسب سالانه را ثبت کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، انتقال کیلیان امباپه به رئال را باید قطعی دانست و تصویب قانونی در شورای شهر مادرید به نفع سرمایه‌گذاران خارجی، به قانون امباپه معروف شده است. زمانی چنین قانونی هنگام انتقال دیوید بکام به رئال تصویب شد که به قانون بکام شهرت یافته بود و حالا به قانون امباپه تغییر پیدا کرده است.  باید دلیلی برای این نام وجود داشته باشد و تصادفی نیست. 

کاهش مالیات در منطقه مادرید برای خارجی‌های جدید با قدرت خرید بالا برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های مالی به کیلیان امباپه اجازه می‌دهد تا پول زیادی پس‌انداز کند. اگر قرارداد کیلیان با رئال مادرید نهایی شود، مهاجم فرانسوی یکی از ذینفعان بزرگ خواهد بود.

شورای شهر مادرید به ریاست ایزابل دیاز آیوسو، از حزب مردمی، در حال آماده سازی اصلاحیه ای در قوانین مالیاتی خود است که برای خارجی های جدیدی که اقامت خود را در مادرید فعال می کنند اعمال می شود.

این قانونی برای جذب سرمایه خارجی است و انتظار می رود در سال اول حدود 30000 نفر را تحت تاثیر قرار دهد. امباپه می‌تواند از این قانون بهره‌مند شود و این قانون برای تمام سال 2024 عطف به ماسبق است.

اساساً آنچه این قانون وضع می کند این است که خارجی هایی که در دارایی های مالی سرمایه گذاری می کنند، می توانند 20 درصد از این مبالغ را از مالیات بر درآمد خود کسر کنند. این محدود به بخش مالیات بر درآمد منطقه ای است و سرمایه گذاری در املاک مستثنی است. همچنین تعهد 6 سال اقامت در پایتخت اسپانیا نیز وجود دارد.

با در نظر گرفتن اینکه امباپه در بالاترین گروه درآمدی (سه میلیون یورو ناخالص درآمد در سال به بالا) خواهد بود، ممکن است به این معنی باشد که فوتبالیست فرانسوی فقط مالیات ایالتی 24.5 درصد را بپردازد و بیشتر درآمد خود را پس انداز خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • انقلاب چین در صنعت ترانزیت: ارتقای بازدهی موتور دیزلی به بالای ۵۳ درصد
  • درخواست سبدگردانی برای چه افرادی مناسب است؟
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه