Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی گزارشی که از سوی سازمان بورس اوراق بهادار در مورد مقایسه بازده واقعی و بازده مورد انتظار صندوق‌های سرمایه گذاری تحت مدیریت شرکت‌های سبدگردان در سال 1395 انتشار یافته است، صندوق های با درآمد ثابت و مختلط، بازده بهتری نسبت به صندوق‌های در سهام و همچنین بازار داشته‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این گزارش آمده است نرخ بازدهی زمانی وزنی (TWRR) شرکت‌های سبدگردان آسمان و تصمیم نگار ارزش‌آفرینان طی سال 1395 در حالی به ترتیب16.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

81 و 16.87 درصد بوده که میانگین بازدهی کل بورس در این سال حدود منفی چهار درصد اعلام شده است؛ نرخ بازدهی زمانی وزنی (TWRR) بیانگر بازدهی کل تمامی دارایی‌های تحت مدیریت شرکت سبدگردان متناسب با میزان دارایی تحت مدیریت در هر لحظه از زمان (با لحاظ ورود و خروج دارایی‌ها در فواصل زمانی) است و نشان می‌دهد که شرکت سبدگردان به‌طور متوسط تا چه حد در مدیریت سبدهای اختصاصی تحت مدیریت خود، موفق به کسب بازدهی برای سرمایه‌گذاران شده است.

بالاترین بازده واقعی صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت شرکت‌های سبدگردان در مدت مذکور متعلق به صندوق سرمایه ‌گذاری مشترک آسمان خاورمیانه شرکت سبدگردان آسمان، صندوق‌ سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت شرکت سبدگردان کاریزما و مشترک گنجینه الماس پایدار شرکت سبدگردان الماس بود؛ این صندوق ها به ترتیب 29، 24 و 23 درصد بازدهی کسب کردند.

این گزارش حاکی است، با مقایسه بازده واقعی و بازده مورد انتظار صندوق‌های سرمایه گذاری تحت مدیریت شرکت‌های سبدگردان در سال 1395 می‌توان نتیجه گرفت که صندوق های با درآمد ثابت و مختلط، بازده بهتری نسبت به صندوق‌های در سهام و همچنین بازار داشته‌اند؛ این در حالی است که انتظار می‌رود، در سال جاری علاوه بر صندوق‌های مختلط، صندوق‌های در سهام با توجه به عملکرد مناسب بورس بازدهی مناسب سالانه را ثبت کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد

ابوالفضل رفیعی گفت: در حوزه انتخابیه زنجان – طارم ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق اخذ رای سیار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون انتخابات در این مرحله از انتخابات، افراد شرکت کننده باید در همان حوزه انتخابیه که مرحله اول رای داده اند، ‌شرکت کنند و رای دهند و افرادی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکرده اند می توانند در هر یک از حوزه های انتخابیه مورد نظر خود رای دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه همه شرایط در این ۲ حوزه برای فرایند رای گیری مهیاست، تاکید کرد: انتخابات در این ۲ حوزه همانند دور قبل نیمه الکترونیکی است و تعداد و محل شعب هیچ تغییری نمی کند.

وی اظهار کرد: متولدان ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ و ماقبل آن واجد شرایط سنی برای شرکت در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

 استان زنجان در مجموع چهار حوزه انتخابیه و پنج کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که در دور اول انتخابات با مشارکت بیش از ۴۸ درصدی مردم استان در ۱۱ اسفند سال گذشته، سه منتخب به خانه ملت راه یافتند.

در حوزه انتخابیه زنجان و طارم با ۲ کرسی، مصطفی طاهری به عنوان نفر اول این حوزه با کسب ۴۶ هزار و ۵۶۸ رای راهی بهارستان شد و ۲ نفر بعدی یعنی نبی الله محمدی با کسب ۲۶ هزار و ۶۷۰ رای و محمد اسماعیلی با ۱۹ هزار و ۱۶۶ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • سود ۱۳۵۰ درصدی صندوق سهامی سرو!
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • معادله تورمی بازدهی سهام
  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران