Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها مدال آور مسابقات جام جهانی گفت: در صورتی که روح الله حسینی به عنوان رئیس فدراسیون بوکس انتخاب شود از هیچ کمک مالی، فنی و فکری کوتاهی نخواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم موسوی بدون شک یکی از ستاره های ورزشی این رشته است. تنها ایرانی دارنده مدال جام جهانی بوکس که البته به دلیل برخی بی مهری ها این رشته را کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخابات پیش روی این فدراسیون گفت: اگرچه مدتهاست که ورزش قهرمانی بوکس را کنار گذاشته ام اما هنوز با دوستانم ارتباط دارم. دینی بر گردن من است و علاقه مندم تا آن را به بوکس ادا کنم. در آن زمان حمایت خاصی از ما نشد و تصمیم گرفتم در همه این سالها از دور نظاره گر بوکس باشم. حالا شنیده ام انتخابات فدراسیون بوکس نزدیک است و وظیفه خودم دانستم تا نسبت به انتخاب رئیس این فدراسیون حساس شوم.

وی افزود: در میان کاندیداها گفته می شود که شانس دو نفر بیش از دیگران است آقای ثوری و حسینی. من ثوری را نمی شناسم که بخواهم در موردش حرف بزنم اما با روح اله حسینی زندگی کرده ام. نمی خواهم از کسی بی دلیل طرفداری کنم ولی اگر فردی مثل حسینی رئیس فدراسیون شود می تواند امثال ما را دوباره به بوکس جذب کند. حسینی حدود ۲۰-۲۵ سال دنیا را از طریق بوکس دیده است، مدالهای زیادی کسب کرده و تحصیلات عالیه دارد. افتادگی شخصیت و تواضع وی مثال زدنی است. ارتباط بسیار خوبی با همه دارد و این ها نکات مثبتی است که مجموع آن را تنها می توان در حسینی پیدا کرد.

دارنده مدال جهانی بوکس عنوان کرد: من مطمئنم که بوکس با حسینی به حقش می رسد. هیات ها نباید احساسی برخورد کنند. با خود حسینی هم صحبت کردم برنامه های بسیار خوبی دارد که تنها وقتی رئیس باشد می تواند انجام دهد. در دوران نایب رئیسی او نهایتا فرصت اجرای چند ایده را داشت اما وقتی رئیس شود می توان مدیریت وی را مشاهده کرد. روح اله با دنیا در ارتباط است و با بوکس جهان و آسیا آشنایی دارد. کل آسیا وی را به واسطه سالها قهرمانی و موفقیت در بوکس می شناسند و این بسیار به نفع بوکس ایران است.

موسوی ادامه داد: متاسفانه آقای ثوری را نمی شناسم و هیچ شناختی به عنوان یکی از اعضای خانواده بوکس از وی ندارم. به فدراسیون کشتی نگاه کنید چرا خادم هم رئیس است و هم سرمربی و این قدر هم موفق است چون خودش قهرمان این رشته بوده و می توانیم در بوکس هم این موفقیت را تجربه کنیم. آزموده را آزمودن خطاست. حیف است که بخواهیم فرد دیگری را به فدراسیون بیاوریم.

ملی پوش سابق بوکس تصریح کرد: به عنوان یک قهرمان سابق در این رشته ورزشی از هیات ها می خواهم تا کمک کنند حسینی با رای بالا رئیس شود تا وزارت ورزش و جوانان نیز بیش از پیش به بوکس کمک کند. من به بوکس بدهکارم و اگر حسینی رئیس شود چون صداقت کاری و تلاش و دلسوزی وی را می بینم از هیچ کمک مالی، معنوی و فکری کوتاهی نخواهم کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: نمره عملکرد شورای شهر را رضایت مردم از این نهاد مشخص می‌کند چرا که در این دوره علاوه بر نقاط قوت در حل مسائل مختلف شهری، نقاط ضعف نیز وجود داشته است.

یوسف صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به عملکرد شورای اسلامی شهرکرد در دوره ششم، اظهار کرد: قضاوت شورای شهر ششم و مزیت آن نسبت به شوراهای قبلی باید توسط مردم صورت بگیرد، در این دوره نگرش‌های خوبی صورت گرفت و برنامه‌ریزی و تعیین چشم‌اندازهای سالیانه نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: طرح جامع مسکن، طرح جامع هدایت آب‌های سطحی، طرح جامع ترافیک و طرح جامع پسماند همگی با مطالبه‌گری و پیگیری‌های شورای شهر به شهرداری ابلاغ شدند همچنین در این دوره جلسات متعددی با مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه نزدیک شدن دوباره مردم به دولت و شورا از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: بروز بعضی اتفاقات نظیر فساد مالی مسئولان حس ناامیدی بین مردم و منتخبان خود را افزایش می‌دهد.

صادقی عنوان کرد: نمره عملکرد شورای شهر را رضایت مردم از این نهاد مشخص می‌کند چرا که در این دوره علاوه بر نقاط قوت در حل مسائل مختلف شهری، نقاط ضعفی نیز وجود داشته است، اما در این دوره سعی شده است که طرحی که سربار مردم یا بیت‌المال باشد، رقم نخورد، هرچند برخی مسائل اقتصادی نظیر تورم که تمام مردم را به خود درگیر کرده، روی عملکرد شورا نیز تأثیر گذاشته است.

شورای شهر وظیفه مطالبه‌گری از شهرداری را بر عهده دارد

وی افزود: شورای شهر وظیفه مطالبه‌گری از دستگاه‌های مختلف به خصوص شهرداری را برعهده دارد و نباید عملکرد شهرداری را ملاک عملکرد شورا بدانیم.

عضو شورای‌شهر شهرکرد، عنوان کرد: شورای شهر یک رکن مبارک در جمهوری اسلامی است که عیار دموکراسی دینی را در جامعه بالا می‌برد و مردم از این نهاد توقع نقش‌آفرینی در سرنوشت کشور و حاکمیت را دارند و امیدواریم که به تدریج ملزومات دیگر شورا نیز تکمیل شود و این نهاد جایگاه اصلی خود را در جامعه پیدا کند.

کد خبر 748720

دیگر خبرها

  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند