Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:38:27 GMT

دستگیری سارق با ۳۴ فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۶۰۴۰

دستگیری سارق با ۳۴ فقره سرقت

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران کلانتری شهرستان شیراز در هنگام گشت زنی فردی که در حین سرقت یک عدد پروژکتور از جلو یک باب مغازه بود دستگیر کردند.

وی افزود: متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات از کلانتری به پلیس آگاهی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات پلیس، به ۳۴ فقره سایر سرقت‌ها اعتراف کرد.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: تلاش برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنیت به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و به طور قاطع با این افراد برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ن

 سارق با ۳۴ فقره سرقت راهی زندان شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ۳۰ سارق به ۶۱ فقره سرقت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح امنیت محله محور در ۴۸ ساعت گذشته و دستگیری ۳۰ سارق با اعتراف به ۶۱ فقره انواع سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با سارقان و مخلان آرامش شهروندان، طرح امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته با شناسایی محلات هدف در سطح شهرستان عملیاتی و اجرایی شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح که با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی پلیسی همراه بود، ۳۰ سارق شناسایی و دستگیر شدند و متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۶۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در ادامه اجرای این طرح ۲۱ دستگاه خودرو و شش دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و با شناسایی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح شهرستان، طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و امنیت محله محور عملیاتی خواهند شد.

کد خبر 751756

دیگر خبرها

  • اعتراف ۳۰ سارق به ۶۱ فقره سرقت در اصفهان
  • دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف ۴۵ فقره سرقت در کاشمر
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل