Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، ضمن اعلام پیشرفت ۶۷ درصدی عملیات احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره)، از اتمام عملیات بتن ریزی شمع ها در بخش غربی پروژه خبر داد و گفت: آخرین مرحله احداث سقف زیرگذر به موازات اجرای عملیات خاکبرداری آغاز شده است.

قاسم مالدار با بیان آنکه تکمیل عملیات احداث سقف زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) به معنای پایان عملیات سازه ای این دوربرگردان غیرهمسطح است، ابراز امیدواری کرد عملیات مذکور تا پایان دی ماه سال جاری به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس مطالعات و طراحی‌های صورت گرفته، تکمیل گردش‌های ترافیکی تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان آزادی به دلیل بافت متراکم محل اجرای پروژه، از طریق احداث رمپ و لوپ امکان‌پذیر نیست و ایجاد دوربرگردان جنوب به جنوب در شمال خیابان آزادی ۳ گردش مهم ترافیکی در محل این تقاطع، شامل گردش‌های جنوب به جنوب، جنوب به غرب و شرق به جنوب را تامین می‌کند.

میزان

700

زیر گذر بزرگراه یادگار امام(ره) بهره برداری از زیرگذر بزرگراه یادگار امام(ره) سازمان مهندسی و عمران شهر تهران عملیات احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار قاسم مالدار مجری طرح های بزرگراهی سازمان م

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی