Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@05:52:59 GMT

عرصه هاي تازه پيش روي شبکه دانايي

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۸۵۱۵

عرصه هاي تازه پيش روي شبکه دانايي

خبرگزاري آريا - مراسم معارفه دکتر مسعود معيني‌پور به عنوان مدير جديد شبکه چهار عصر امروز در ساختمان سيما با حضور معاون سيما و مديران رسانه ملي برگزار شد. در اين مراسم از تلاش‌هاي دکتر رضا پورحسين براي سرپرستي شبکه چهار قدرداني شد.
به گزارش جام‌جم آنلاين، دکتر مرتضي ميرباقري، معاون سيما ضمن قدرداني از رضا پورحسين گفت: دکتر پورحسين چهره فرهنگي، باتجربه و انقلابي است و زحمات زيادي براي شبکه چهار کشيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين شبکه ماموريت دارد تا در برنامه‌هاي خود از يک‌سو هم‌راستا با مسائل مهم، بنيادي فکري و نظري ارائه دهد و از سوي ديگر بايد به فرهنگ حوزه عمومي نيز نيم‌نگاهي داشته باشد. ما محتواي غني در اين شبکه داريم. خوشبختانه اقبال مخاطبان از اين شبکه به عنوان شبکه دانايي خوب است و ورود آقاي معيني‌پور به عنوان يک متفکر و مدير جوان مي‌تواند عرصه‌هاي تازه‌تر را براي اين شبکه بگشايد.
وي ادامه داد: تعداد نيروهاي باسابقه و انقلابي کم نيست و آقاي معيني‌پور از اين سرمايه‌ها نهايت استفاده را مي‌برد تا بتوانيم تفکر ناب انقلابي را به نسل جوان انتقال بدهيم. من از او مي‌خواهم از نيروهاي دلسوز که پشتوانه فکري دارند، بهره ببرد تا شاهد ارتقاي کمي و کيفي برنامه‌هاي شبکه چهار باشيم. بي‌شک معيني‌پور به عنوان يک مدير پرانرژي و دغدغه‌مند و خوش‌فکر مي‌تواند اين مسير تبيين معارف انقلابي را بدرستي در شبکه جلو ببرد.
رضا پورحسين، قائم‌مقام معاون سيما نيز در اين جلسه با ارائه گزارشي از روند فعاليت‌هاي شبکه چهار در زمينه توليد محتواي علمي، معرفتي، ديني و فرهنگي گفت: در دنياي امروز نمي‌توان علم را در محدوده دانشمندان، انديشمندان و نخبگان جامعه محصور کرد. با چنين رويکردي نام شبکه چهار سيما از شبکه فرهيختگان به دانايي تغيير پيدا کرد، چراکه عصر امروز دوران دانايي است و همگان بر اين باورند که علم و دانش بايد به ميان عموم مردم بازگردد.
وي عنوان کرد: ورود افکار و آراي مختلف به رسانه بهترين راهکار در ايجاد فضايي چندصدايي است. شبکه دانايي در طول اين سال‌ها تلاش کرده تا با ايجاد فضاي گفت‌وگوهاي دوقطبي و چندقطبي قدم‌هاي مهمي در جهت خروج از تک‌صدايي‌ها بردارد.
پورحسين با اشاره به دستاوردهاي شبکه چهار در برنامه‌هاي موفق همچون همايش چهره‌هاي ماندگار، سال جهاني رياضيات و... ظرفيت‌هاي اين شبکه را در عمومي کردن علم و فرهنگ بي‌نظير دانست.
وي در پايان تاکيد کرد: که دکتر معيني‌پور جوان پرانرژي است و من شک ندارم که مسير شبکه چهار کيفي‌تر و بااقتدارتر خواهد بود.
در بخشي ديگر از اين جلسه، دکتر مسعود معيني‌پور مدير جديد شبکه چهار نيز تاکيد کرد: آقاي دکتر پورحسين اقدامات بسيار زيادي در شبکه چهار انجام داده که قابليت توسعه به لحاظ فرم و محتوا را دارد. ما هم تلاش مي‌کنيم در اين مسير گام برداريم. من بيش از 100 مناظره در شبکه چهار اجرا کرده‌ام، به همين دليل خودم را فرزند شبکه چهار مي‌دانم.
وي با اشاره به شعار شبکه چهار «دانايي و خردورزي» گفت: اول فکر و بعد علم. بنابراين ما سعي داريم علوم انساني را توسعه بدهيم و به بهترين شکل به موضوع دانش در شبکه چهار بپردازيم. اميدواريم با تجميع فکر و علم در کنار توسعه علوم پايه، شاهد تحول و ارتقاي علوم انساني همچون فرهنگ و ادبيات باشيم. من از همه کساني که شبکه چهار را پويا و زنده نگه داشتند، تشکر مي‌کنم.
در بخشي ديگر از مراسم معارفه حجت‌الاسلام حميد پارسانيا، عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي درباره ويژگي معيني‌پور در کار و طرح نخبگان علوم انساني صحبت کرد. همچنين پيام فضلي هم در سخناني در وصف معيني‌پور برايش آرزوي موفقيت کرد و از او به عنوان يک مدير کاربلد در عرصه رسانه نام برد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان

با ورود جدی استاندار لرستان به مسئله بلاتکلیفی برج‌های دوقلو می‌توان امیدوار به تعیین‌تکلیف این ابرپروژه شهری شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075631 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد