Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: نایسر سنندج از هرگونه فضای آموزشی، فرهنگی و درمانی مناسب محروم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی شهر سنندج با محوریت ساماندهی منطقه نایسر و بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر اظهار داشت: این ناحیه منفصل سنندج بیش از 75 هزار نفر جمعیت دارد که نیازمند ساماندهی، خدمات‌رسانی و تغییر فضا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نایسر سنندج را محروم از هرگونه فضای آموزشی، فرهنگی و درمانی مناسب دانست و گفت: ایجاد امکانات آموزشی و درمانی دو نیاز اساسی و حیاتی برای ساکنان این ناحیه است که باید فضاهای مناسب با این مسائل شناسایی و برای احداث آنها اقدام شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه ساماندهی این ناحیه نیازمند همکاری و تعامل جدی دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری است، تصریح کرد: شخصاً در خصوص ساماندهی نایسر و خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان احساس مسئولیت می‌کنم و امیدوارم طی دو سه سال آینده مشکلات نایسر به حداقل ممکن برسد.

ساخت و سازهای غیرمجاز در نایسر سنندج به‌سرعت گسترش یافته است

وی با ابراز تأسف نسبت به اینکه در این ناحیه ساخت و سازهای غیرمجاز به‌سرعت گسترش یافته است، عنوان کرد: از این به بعد با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و خارج از ضوابط به‌شدت جلوگیری و حتماً با متخلفان برابر قوانین برخورد می‌شود.

مرادنیا افزود: انتظار ما این است که مردم جهت کمک رفاه حال خود کاملاًً از ساخت و ساز غیر مجاز دست بردارند و اگر تمایل به احداث بنایی دارند از مجاری قانونی اقدام کنند تا در آینده نزدیک ساماندهی این منطقه به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه در شأن کردستان نیست که منطقه‌ای با این همه جمعیت از کمترین امکانات برخورار باشد، اظهار کرد: از بدو ورود به استان یکی از دغدغه‌هایم ساماندهی مناطق حاشیه‌ای از جمله نایسر بود و بنده مطمئنم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان اتفاقات خوشایندی در ساماندهی این ناحیه اتفاق خواهد افتاد.

اختصاص سه میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای بهسازی و آسفالت معابر اصلی نایسر

استاندار کردستان با اشاره به اینکه خدمات شهری و ایجاد زیر ساخت‌ها در این ناحیه باید گسترش پیدا کند، گفت: سه میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای بهسازی و آسفالت معابر اصلی نایسر در نظر گرفته شده و بصورت جداگانه دیگر نواحی حاشیه‌ای سنندج و استان مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در راستای ساماندهی آنان اقدام می‌شود.

وی همچنین از آغاز ادامه عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح بلوار کردستان و پل توحید سنندج خبر داد و گفت: اتمام این پروژه برای سنندج بسیار حائز اهمیت بوده و شهروندان بسیاری از آن منتفع خواهند شد.

اتمام طرح فاضلاب و پل توحید بلوار کردستان نیازمند 12 میلیارد تومان اعتبار است

استاندار کردستان با بیان اینکه برای اتمام طرح فاضلاب و پل توحید بلوار کردستان بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و از اعتبارات استانی هزینه می‌شود، خاطر نشان کرد: آب و فاضلاب شهری و شهرداری سنندج در این خصوص مسئولیت دارند و تصمیم بر این است که تا پایان شهریورماه سال آینده این پروژه به بهره‌برداری کامل برسد.

وی بیان کرد: این پروژه نقشی مهم در کاهش ترافیک که اکنون برزگ‌ترین معضل شهر سنندج است، را دارد.

انتهای پیام/

R7848/P1377/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر

فرماندار شهرستان دیر از همکاری خیرین و مشارکت صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت فضاهای آموزشی در نقاط محروم شهرستان دیر خبر داد و گفت: در این راستا واحدهای آموزشی در روستاهای محروم بردخون دیر افتتاح و اجرایی شد. - اخبار استانها -

یونس باربرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرستان دیر، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم صنایع به ویژه شرکت‌ها و مجتمع‌های بزرگ صنعتی توجه به مناطق پیرامونی است، اظهار داشت: در این عرصه شهرستان دیر در جوار منطقه ویژه پارس جنوبی دارای مشکلات مختلفی در زمینه زیرساخت‌های مورد مطالبه مردم است.

وی یکی از مطالبات مهم مردم در نقاط محروم شهرستان دیر را فضاهای آموزشی و ورزشی دانست و بیان کرد: در این حوزه در نشست با خیرین و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی طرح‌های مورد نظر برای اجرا ارائه شده است.

فرماندار دیر با اشاره به ساخت فضاهای آموزشی با همکاری خیرین و صنایع همجوار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: با همکاری خیرین و مشارکت صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت فضاهای آموزشی در نقاط محروم شهرستان دیر واحدهای آموزشی در منطقه بردخون دیر افتتاح شد.

باربرز از افتتاح فضای آموزشی در قالب 2 کلاس درس در روستای سجادیه بخش بردخون با اعتبار 10 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح در راستای افزایش جمعیت دانش‌آموزان و نیاز شدید این منطقه به فضای آموزشی با همکاری شرکت پتروشیمی متانول در شهرستان دیر احداث شده است.

فرماندار دیر تأکید کرد: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، برای ساخت کلاس درس نیازمند همکاری و مشارکت خیرین و شرکت‌های پیرامونی شهرستان دیر هستیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری شرکت پتروشیمی متانول دیر در ساخت این واحدهای آموزشی اضافه کرد: این صنعت نیز یک مدرسه شش کلاسی با اعتبار 150 میلیارد ریال در روستای اولی شمالی شهرستان دیر اجرایی کرده است.

باربرز با اشاره به نیاز مردم محله « خور خندل » دیر به مدرسه تأکید کرد: تفاهم‌نامه احداث مدرسه 12 کلاسی در 2 طبقه توسط شرکت پتروشیمی متانول شهرستان دیر منعقد شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد