Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@01:21:26 GMT

واکنش جالب آنری به احتمال اخراج زیدان

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۰۱۱۹

واکنش جالب آنری به احتمال اخراج زیدان

به گزارش جهان نيوز رئال مادرید در ال کلاسیکو با سه گل برابر بارسا تن به شکست داد و همین باعث شده تا خبرهای درباره احتمال اخراج زیدان به گوش رسد. تیری آنری، واکنش جالبی به احتمال اخراج زیدان داشت. ستاره پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه، گفت‌:« حتی صحبت کردن از چنین موضوعی هم خنده‌دار است. زیدان با توجه به دستاوردهای که برای رئال داشته باید به کار خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا بعد از این همه موفقیت رئال کسب تنها چند نتیجه بد کابوس است؟»
او درباره بازی دادن به کواچیچ به جای ایسکو در ال کلاسیکو، گفت‌:« کمی به عقب برگردیم. وقتی زیدان هدایت رئال را برعهده گرفت به کاسیمرو در میانه میدان اعتماد کرد و بسیاری از این تصمیم او انتقاد کردند اما کاسیمیرو الان از بهترین‌های رئال مادرید  است و همین باعث شد تا بسیاری زیدان را مربی تاکتیکی و با دانش بدانند.
 باید به تفکرات زیدان احترام گذاشت. او یک مربی است و بهتر از هر کسی شرایط تیمش را می‌داند. رئال مادرید دو بار با زیدان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است و قهرمان لالیگا هم شده است. حتی در ال کلاسیکو هم در نیمه اول تیم او خوب بازی کرد.» منبع: ورزش سه

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان

«آنچلوتی در یک قدمی شکستن رکورد زیدان»، این گزارش امروز (جمعه) نشریه آس اسپانیا درباره آمار سرمربی ایتالیایی با باشگاه رئال مادرید است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آنچلوتی با چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، موفق‌ترین سرمربی تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود.آنچلوتی پیش از این به رکورد زیدان با 11 جام قهرمانی به عنوان سرمربی رئال مادرید رسیده بود.

سرمربی ایتالیایی در این فصل در یک قدمی قهرمانی لالیگا قرار دارد و لیگ قهرمانان اروپا هم در نیمه نهایی حضور دارد.

نشریه آس می نویسد که آنچلوتی برای شکستن رکورد میگل مونز سرمربی افسانه ای رئال با 14 قهرمانی به عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه مادریدی است.

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، آنچلوتی با قهرمانی در لالیگا از رکورد زیدان عبور می کند و با قهرمانی در لیگ قهرمانان عدد جام هایش را به عدد 13 می رساند تا تنها یک قهرمانی به شکستن رکورد پرافتخاترین مربی تاریخ باشگاه رئال نیاز داشته باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!