Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-29@02:03:17 GMT

گاردین مسی را برترین بازیکن ۲۰۱۷ معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۰۲۳۷

گاردین مسی را برترین بازیکن ۲۰۱۷ معرفی کرد

به گزارش"۱۱نیوز"؛ گاردین هر ساله لیست 100 نفره‌ای از برترین بازیکنان فوتبال جهان را معرفی می‌کند و این بار لیونل مسی بالاتر از کریستیانو رونالدو به عنوان بازیکن برتر سال 2017 میلادی معرفی می‌شود. این انتخاب در شرایطی که کریس رونالدو در این سال جایزه برترین بازیکن فوتبال جهان و توپ طلای اروپا را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیش از 169 کارشناس ورزشی از 63 کشور مختلف آرای خود را برای انتخاب برترین بازیکن اعلام کرده‌اند و دراین میان فوق ستاره بارسلونا در صدر فهرست قرار گرفته است.
پس از مسی، رونالدو در رده دوم قرار دارد و بازیکنانی نظیر نیمار از پاری سن‌ژرمن، کوین دبروین از منچستر سیتی و هری کین از تاتنهام در رده ‌های سوم تا پنجم قرار دارند.

*فهرست 10 نفره بازیکنان برتر سال 2017 به شرح زیر است:
1- لیونل مسی (بارسلونا)
2- کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)
3- نیمار (بارسلونا - پاری سن‌ژرمن)
4- کوین دبروین (منچستر سیتی)
5- هری کین (تاتنهام)
6- لوکا مودریچ (رئال مادرید)
7- روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ)
8- کیلیان ام‌باپه (موناکو - پاری سن‌ژرمن)
9- تونی کروس (رئال مادرید)
10- ادن هازارد (چلسی) برچسب ها: گاردین ، لیونل مسی ، ۱۱نیوز ، کریستیانو رونالدو ، گاردین مسی را برترین بازیکن ۲۰۱۷ معرفی کرد

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها