Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، در این نمایشگاه ۱۲۰ نقاشی کودکان سه تا ۱۲ ساله سرپل ذهاب کرمانشاه در معرض دید آحاد مردم قرار گرفته است.

نگین وکیلی استاد نقاشی و برگزارکننده اصلی نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: روزی که برای کمک به زلزله زدگان به سرپل ذهاب رفته بودم کودکی را در حال نقاشی کشیدن برروی کارتنی دیدم و این کودک گفت که کاغذ و مداد رنگی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسئله باعث شد در سفر بعدی خود به این منطقه ملزومات مورد نیاز نقاشی هم چون مدادرنگی، ماژیک، کاغذ و غیره را فراهم و با برپایی چادری شرایط کشیدن نقاشی را برای این کودکان ایجاد کردیم.

وکیلی اظهار داشت: در زمان کشیدن نقاشی توسط کودکان تعدادی از بزرگسالان هم به تماشای نقاشی های کشیده شده این کودکان می آمدند و همین کار باعث می شد تا حدودی روحیه آنها بهبود پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر موضوع نقاشی های این کودکان مربوط به آثار تخریبی زلزله است، بیان کرد: بیشتر نقاشی هایی که گردآوری کرده و در این نمایشگاه درمعرض دید مردم قرار داده ام مربوط به کودکان مستقر درمحله فولادی های سرپل ذهاب است.

این استاد نقاشی عنوان کرد: هزینه دریافتی از فروش تابلوی هر کودک به خود آن کودک زلزله زده در کرمانشاه داده می شود.

گفتنی است، این نمایشگاه که از دوم دی ماه برپا شده تا تا پنج دیماه پذیرای بازدید علاقه مندان است.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌، مسابقه «دوست فلسطینی من» با هدف تقویت حس انسان‌دوستی، همدلی و همبستگی با کودکان فلسطینی و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، در دو بخش نقاشی و نامه‌نگاری توسط کانون پرورش فکری کشور برگزار شد.

بر این اساس؛ در بخش نامه نگاری، فاطمه طالشی از مرکز فرهنگی هنری تنکابن و آیناز جنت علیپور از مرکز فرهنگی هنری کتالم به عنوان برگزیده کشوری تقدیر شدند. 

۶۵ اثر در دو بخش نقاشی و نامه‌نگاری به مرحله‌ی پایانی این مسابقه راه پیدا کردند که از این تعداد، ۱۵ اثر در بخش نقاشی و ۱۵ اثر در بخش نامه‌نگاری به عنوان برگزیده اعلام شده است.

در مجموع حدود ۸۰۰ اثر در بخش نقاشی و ۷۵۰ اثر در بخش نامه‌نگاری به دبیرخانه این‌رویداد ادبی و هنری ارسال شده بود.

کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال از سراسر کشور برای شرکت در این مسابقه آثار خود را به مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک