Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون عملیات اورژانس تهران گفت: موتورلانس ها در آذرماه 19 هزار و 576 عملیات انجام دادند.

سید رضا معتمدی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، اظهار داشت: پس از راه اندازی و نوسازی یگان موتورلانس(آمبولانس موتوری) در اورژانس تهران به دنبال کاهش زمان رسیدگی به درخواست ها و پوشش مناطق گسترده تری در سطح شهر بودیم که خوشبختانه این دو خواسته در همان ماه ابتدایی فعالیت به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: تنها در ماه اول راه اندازی این یگان در اورژانس تهران، 7000 هزار ماموریت اورژانس از سوی نیروهای موتورلانس انجام شد. این امار در ماههای بعد به شدت روند صعودی به خود گرفت. 

 به گفته معاون عملیات اورژانس تهران، در حال حاضر موتورلانس ها در زمان 12 دقیقه و هفت ثانیه به محل ماموریت می رسند که رکورد خوبی محسوب می شود. البته تلاش ها  برای کاهش این زمان و رسیدن به زیر 10 دقیقه ادامه دارد. به زودی شاهد خواهیم بود که زمان رسیدن به ناوگان به مصدومان و بیماران کاهش می یابد. 

معتمدی با اعلام اینکه در آذرماه موتورلانس های اورژانس 19 هزار و 576 عملیات انجام دادند، تاکید کرد: تنها در 14 درصد ماموریت های این نیروها نیاز به اعزام آمبولانس بود که تیم های خودرویی به محل اعزام شدند. در حال حاضر زمان رسیدن اورژانس به حوادث 5 دقیقه کاهش یافته است. 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی روز دوشنبه در استان خبر داد و ابراز داشت: کشف محموله تاغ و سوخت، دستگیری سارق و بازگشت پول به حساب شاکی از مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس بخش بسطام سارق سیم و کابل برق حین سرقت روی دکل دستگیر شد، افزود: این سارق سابقه‌دار غیر بومی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل با انگیزه تهیه مواد مخدر اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه بیش از دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط مأموران انتظامی مهدیشهر شناسایی شد، ابراز داشت: این محموله از استان های شمالی بارگیری و به مقصد سیستان بلوچستان در حرکت بود که خروجی حوزه استحفاظی این شهرستان توقیف و راننده دستگیر شد.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق از خودرو سمند در حوزه شهرستان سمنان کشف شد، تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

وی از عودت وجه ۳۰۰ میلیون ریالی به حساب شهروندی که نرم افزار جعلی همراه بانک نصب کرده بود خبر داد و افزود: قرار بود این مبلغ به کارت فرد دیگری واریز و از کارت دوم وجه های مسروقه به رمز ارز تبدیل و سپس به حساب صرافی های خارجی منتقل شود که با هوشمندی و اقدام به موقع مهندسان سایبری، با دستور قضایی حساب صرافی مسدود و کمتر از ۴۸ ساعت وجه بازگشت.

کد خبر 6092520

دیگر خبرها

  • «کامیون زباله فضایی» به یک موشک پیر نزدیک شد
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر