Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نيروهاي ارتش سوريه در آخرين منطقه تحت کنترل عناصر تروريستي در مثلث مرزي با اسرائيل و لبنان، عملياتي را آغاز کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، خبرگزاري رويترز در گزارشي اعلام کرد: نيروهاي سوري با حمايت رزمندگان حزب الله از روز دوشنبه ضمن پيشروي در آخرين منطقه تحت کنترل عناصر تروريستي نزديک منطقه مرزي راهبردي با اسرائيل و لبنان در بخش جولان، مواضع تروريست ها را از زمين و هوا زير آتش توپخانه قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش سوريه روز دوشنبه اعلام کرد: نيروهاي سوري طي روز دوشنبه خطوط تدارکاتي عناصر مسلح را قطع کرده و پيشروي هاي بيشتري انجام داده اند.
اين عمليات درحالي آغاز شد که رژيم صهيونيستي در هفته هاي اخير پس از شکست ترويست هاي تکفيري داعش، حملات هوايي و توپخانه خود را عليه اهداف سوري در آن سوي مرز افزايش داده است.
منابع ديپلماتيک غربي مي گويند شکست تروريست ها در اين منطقه که از سال 2013 با حمايت هوايي رژيم صهيونيستي در آنجا مستقر بوده اند، به منزله پايان حضور تروريستهاي تکفيري در سوريه و لبنان است.134/111

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه

وزارت دفاع سوریه ویدیویی از حمله به تروریست‌ها منتشر کرد. خودروهای زرهی تروریست‌ها در این حمله هدف قرار گرفت.

دریافت 21 MB به گزارش مشرق، وزارت دفاع سوریه صحنه‌هایی را از هدف قرار دادن خودروهای زرهی تروریست‌ها در حومه‌های حلب و ادلب و انهدام چند پهپاد در حومه لاذقیه منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه