Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@13:09:09 GMT

دستگیری باند بزرگ قاچاق حیات وحش

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۱۸۹۹

حوادث رکنا: باند بزرگ قاچاق حیات وحش کشور با تلاش شبانه‌روزی یگان حفاظت محیط زیست استان تهران، پلیس امنیت و دستور ویژه مرجع قضایی، متلاشی شد و متخلفان دستگیر شدند.

باند بزرگ قاچاق Contraband حیات وحش کشور با تلاش شبانه‌روزی یگان حفاظت محیط زیست استان تهران، پلیس Police امنیت و دستور ویژه مرجع قضایی، متلاشی شد و متخلفان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقی میرزاکریمی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام این خبر گفت: این باند بزرگ خرید و فروش و قاچاق حیات وحش از حدود ۲۰ روز قبل در رصد اطلاعاتی یگان حفاظت محیط زیست استان تهران و پلیس امنیت قرار گرفت.

وی افزود: در این ارتباط طی چند روز اخیر چند نفر دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شد.

میرزاکریمی ادامه داد: خوشبختانه آخرین افراد این باند امروز در هنگام جابجایی یک قلاده یوزپلنگ آسیایی در تهران دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با تصریح اینکه حال این یوزپلنگ خوب است بیان کرد: این یوزپلنگ جهت انجام معاینات پزشکی به کلینیک حیات وحش پارک پردیسان تحویل شد و اخبار بعدی متعاقباً اعلام می‌شود.

میرزاکریمی در پایان گفت: کشف و آزادی Freedom این یوز پلنگ مدیون حمایت‌های قاطع دادسرای ناحیه ۱۹ جرایم زیست‌محیطی و تلاش یک ماهه پلیس امنیت و یگان حفاظت محیط زیست استان تهران است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب

کیانوش احسانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب هنگام پایش، گشت و کنترل زیستگاه‌ها و منابع آبی سطح حوزه استحفاظی موفق به کشف و ضبط بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری شدند.

وی افزود: این چندمین بار طی هفته‌های اخیر است که مأموران نسبت به جمع آوری تورهای پهن شده توسط صیادان غیر مجاز در سد تنگ حمام شهرستان سرپل ذهاب اقدام می‌کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد: مناطق و زیستگاه‌های تحت مدیریت این شهرستان به صورت شبانه روزی توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پایش و کنترل می‌شود.

احسانی پور تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برابر ضوابط و مقررات زیست محیطی برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 6090776

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد