Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@10:42:12 GMT

شفر راننده ماشین آلمانی استقلال ( گزارش ویژه)

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۲۱۸۴

شفر راننده ماشین آلمانی استقلال ( گزارش ویژه)

به گزارش ایلنا، حتی فصل پیش که استقلال در مقطعی به رشد فنی رسید نیز چنین حس امیدواری ذهن آبی‌دلان را فرا نگرفته بود.

وضعیت امروز حاصل تغییراتی است که وینفرید شفر آرام آرام در استقلال ایجاد کرد. تحولاتی که نتیجه‌اش در بازی‌های اخیر کاملا نمایان بود اما به واقع استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان هویت و معنای دیگری یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که می‌شود حالا گفت در همه خطوط به هماهنگی و خودباوری رسیده و از دوران سخت ساخته شدن عبور کرده است. استقلال اگر تا قبل از بازی با صنعت نفت غالبا هارمونی خود در خط دفاع و خط میانی را به رخ می‌کشید اکنون می‌تواند مدعی تیمی باشد که در خط آتش نیز به وضعیت باثبات رسیده و به سمت و سویی خواهد رفت که آمار ضعیف گلزنی‌اش را بهبود دهد و در فاز گلزنی که نقص‌های بسیاری در آن داشت به تیمی گلزن بدل شود. منحنی رو به رشد این استقلال احتمالا تا قهرمانی در جام حذفی نیز بالا خواهد رفت و با تماشای آنچه شفر و شاگردانش خلق کردند باید انتظار کشید که استقلال با حفظ شرایط کنونی به جام خواهد رسید و سهم بزرگی از فصل جاری خواهد برد.

حال اگر در لیگ امیدی به قهرمانی استقلال نیست این به امتیازهای از دست رفته‌ای باز می‌گردد که در زمان مربیگری منصوریان از جیب استقلال رفت وگرنه همان بازیکنانی که زمان منصوریان در استقلال بودند نیز اکنون در ترکیب آبی‌ها حضور دارند و آنچه استقلال را نسبت به آن دوران سیاه تمیز می‌دهد، شخصیتی است که سرمربی آلمانی از درون خود به بازیکنان تزریق کرده و استقلال را بدل به یک ماشین آلمانی پیچیده و هماهنگ کرده که در همه خطوط برنامه ریزی مشخصی برای بازی دارد. گرچه نباید فراموش کرد که این استقلال هر قدر هم که شانسی برای قهرمانی در لیگ نداشته باشد ما از ظرفیت کافی برخوردار است تا نیم فصل دوم را جذاب‌تر کرده و معادلات بسیاری را تغییر دهد.

حمیدرضا عرب

 

 

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2001/02،‌ دو تیم بایرلورکوزن و منچستریونایتد در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا در پایان مسابقه تیم آلمانی با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، به فینال گلاسکو صعود کند.

دانلود (41.9MB)

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟