Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری طرح آموزشی زندگی به رنگ خدا در جوار بقاع متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت ‌الاسلام سید مصطفی مجیدی در جلسه استانی طرح آموزشی زندگی به رنگ خدا بیان کرد: این طرح آموزشی در چند بقعه که به عنوان مجریان طرح مشخص شده است، از نیمه دوم دی ماه سال جاری برگزار می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه اینکه مقام معظم رهبری در دهه گذشته در حوزه سبک زندگی اسلامی تأکیدات فراوانی داشتند و در این حوزه بحث زندگی اسلامی را تببین فرمودند، برخی افراد هم قلم فرسایی کردند و در این حوزه تحقیقاتی را انجام دادند و از آنجایی که بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی در جامعه تبدیل شود یکی از فعالیت‌ هایی که به اصطلاح جای آن در بقاع متبرکه و امامزادگان خالی بود، بحث دوره ‌های آموزشی سبک زندگی بود که سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت این سازمان با برنامه ‌ریزی که انجام داد، از تابستان مربیانی را در استان ‌ها شناسایی کرد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: از بین اساتید حوزه‌ های علمیه خواهران استان ‌ها و در استان قزوین این مهم رخ داد و آزمون ‌هایی برگزار شد و نفراتی منتخب و به دوره آموزشی در قم اعزام شدند و پس از گذراندن این دوره، مدرک مربیگری طرح زندگی به رنگ خدا و یا سبک زندگی اسلامی را اخذ کردند و بنا شد در بقاع متبرکه فعالیت خود را آغاز کنند.

 

وی اضافه کرد: در چهار بقعه امامزاده حسین (ع)، امامزاده آمنه ‌خاتون (س) و امامزاده علی (ع) و بقعه چهارانبیاء (ص) شهر قزوین به صورت پایلوت طرح زندگی به رنگ خدا و یا سبک زندگی اسلامی آغاز می شود و امید است با استقبال خواهران در مابقی بقاع استان هم این طرح برگزار شود.

 

حجت الاسلام مجیدی خاطر نشان کرد: برخی از بقاع استان فصل بهار و تابستان زائر و مجاورانی دارد و باتوجه به این فصل‌ ها هم دوره‌ های 40 ساعته مقدماتی و تکمیلی در برخی بقاع اجرا می ‌شود.

 

وی یادآور شد: کلاس‌ های سبک زندگی اسلامی دوره مقدماتی و تکمیلی آن 40 ساعت بوده و در سه رشته مهارت‌ های 10گانه، مهارت‌ های ازدواج و همسرداری و مهارت‌ های تربیت فرزند برگزار ‌می‌ شود که در پایان هر دوره آزمون برگزار و به متربیان گواهینامه اعطا می ‌شود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان

منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان و هدف قرار گرفتن یک خودروی غیرنظامی خبر دادند.

1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روزحمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

به گفته این منابع، دستکم دو نفر در این تجاوز نظامی مجدد رژیم صهیونیستی به لبنان به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود