Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسسه اموزشي قلم چي طي يک اقدام فرهنگي کتب مختلف در زمينه آموزش را به کتابخانه آيت الله طالقاني (ره) هديه کرد.

به گزارش روابط عمومي فرهنگسراي عترت ؛ اين موسسه که همواره در امور فرهنگي پيشقدم بوده اين بار نيز با هدف بسط و گسترش فعاليتهاي فرهنگي و فرهنگ کتابخواني در ميان جوانان و نوجوانان تعداد 219 جلد کتاب را هديه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همواره از زبان بزرگان هديه کتاب به عنوان يکي از امور نيک و پسنديده ياد شده است و اميد است که هرروز اين نوع اقدامات فرهنگي گسترش و تعميم يابد.
براي عضويت در نزديکترين کتابخانه به محل سکونت خود در منطقه 12 با شماره 33562082 تماس بگيريد.
براي اطلاع بيشتر از آخرين اخبار برنامه‌ها و فعاليت‌هاي مراکز فرهنگي هنري شهر تهران و فرهنگسراي عترت مي‌توانيد به نشاني ساب پورتال به آدرس http://12.farhangsara.irمراجعه کنيد.
براي عضويت در سامانه اطلاع رساني مديريت فرهنگي هنري منطقه 12 ؛ عدد 12 را به سامانه 3000572012 پيامک کنيد.
ضمنا آدرس فضاهاي مجازي فرهنگ سراي عترت به شرح ذيل مي باشد:
کانال تلگرامي فرهنگ سراي عترت @farhangsara_etrat
صفحه اينستاگرام فرهنگ سراي عترت farhangsara_etrat

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در دیدار اعضای بنیاد ملی رضوی بوشهر، اظهار داشت: ظرفیت‌های زیادی در اسلام وجود دارد که بسیاری از آنها شناخته شده و برخی نیز ناشناخته مانده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر نهایت استفاده از ظرفیت‌های شناخته شده، افزود: یکی از ظرفیت‌های فوق‌العاده و منحصر به فرد، فرهنگ رضوی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: فرهنگ رضوی از دیرباز در ایران نهادینه شده است اما ابعاد بسیار زیادی از آن کشف و استفاده نشده است.

وی عنوان کرد: با رویکردی که در یکی دو دهه اخیر در آستان قدس به‌عنوان خورشید منظومه فرهنگی ایران ایجاد شده، استفاده زیادی می‌شود انجام داد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اینکه یکی از ظرفیت‌ها مردم نهاد کردن فرهنگ رضوی است، خاطرنشان کرد: طراحی و برنامه‌ریزی و کشف ظرفیت‌ها نیازمند نخبگان است اما پای کار بودن با مردم است، وقتی مردم پای صحنه باشند قرابت مردم با بارگاه مقدس دوسویه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثامن‌الحجج (ع) در تبدیل تهدید به فرصت بزرگترین خدمت را به اسلام کرد، افزود: ایشان با مناظراتی که انجام داد، فرهنگ شیعه را جهانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اعلام اینکه جهان اکنون در حال تولید فرصت است، ابراز کرد: ما هم باید تهدیدهای فرهنگی دشمن را به فرصت تبدیل کنیم و از فرصت‌هایی که داریم استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ رضوی محدود به ایران نیست بلکه در سراسر جهان گسترش یافته است، گفت: آسیب‌های فرهنگی کشور و عوامل آن را بشناسیم و ببینیم چگونه می‌توانیم آنها را خنثی کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: فرصت سوزی ما در عرصه منظومه فرهنگی خیلی زیاد است و ضررهای آن را مرتب می‌بینیم.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی باید مردم نهاد باشد، ادامه داد: نهادهای فرهنگی ما بودجه‌هایشان صرف حقوق و امورات جاری می‌شود و برای کار فرهنگی بودجه‌ای ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بنیاد امام رضا (ع) متنوع‌ترین نهاد فرهنگی ایران است، ابراز کرد: باید هدف گذاری مردمی و بررسی شود که با این حجم برنامه‌هایی که بنیاد امام رضا (ع) اجرا می‌کند، تأثیرگذاری این برنامه‌ها در عرصه جذب چقدر است.

وی افزود: باید روی اهدافی که داریم دقت و آسیب‌شناسی کنیم که چقدر تأثیر داشته است و آیا مردم اخلاق و سیاست و تقوای رضوی پیدا کرده‌اند.

آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: بوشهر استان امام رضا (ع) است و اگر بنیاد امام رضا (ع) برنامه‌ای داشته باشد ما همیشه آماده هستیم.

کد خبر 6089689

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند