Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:53:05 GMT

توضیحات سازمان غذا و دارو درباره برخی شایعات

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۴۱۴۸

توضیحات سازمان غذا و دارو درباره برخی شایعات

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد نامه‌هایی که از سوی سازمان غذا و دارو برای اشخاص حقیقی و حقوقی صادر و در فضای مجازی منتشر می‌شود، دستکاری شده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سخنگوی سازمان غذا و دارو که صحبت‌هایش در سایت رسمی این سازمان منعکس شده، با اشاره به ضرورت نظارت و پایش فضای بیکران مجازی تأکید کرد که دسترسی آسان و فراگیر به ابزار اطلاع رسانی نیازمند مراقبت‌های ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از بیانیه سازمان غذا و دارو درباره موضوع شایعه پراکنی‌هایی که در خصوص فرآورده‌های سلامت چه به صورت مزاح و چه جدی چه از سر رقابت و انتقام گیری‌های شخصی و چه موعظه‌های مشفقانه منتشر می‌شود، نیز گفت: نامه‌هائی که از سوی سازمان غذا و دارو برای اشخاص حقیقی و حقوقی صادر و در فضای مجازی منتشر می‌شود، ممکن است تصویر اصل نامه یا دستکاری شده آن باشد.

این مقام سازمان غذا و دارو به ضرس قاطع اعلام کرد: روابط عمومی سازمان غذا و دارو تنها منبع انتشار صحت و سقم نامه‌های مرتبط با حوزه سازمان غذا و دارو و تجهیزات پزشکی است و هر نامه‌ای که به غیر از منابع رسمی روابط عمومی سازمان غذا و دارو منتشر شود وجاهت قانونی نداشته و مورد تأیید این سازمان نخواهد بود.

متاسفانه به رغم صراحت سیاست نظارتی و اعلامی سازمان غذا و دارو، باز هم شاهد هستیم عده‌ای منفعت طلب که دکان و موقعیت خود را لرزان دیده‌اند یا انگیزه‌های مادی دارند، بازهم همدست با معاندان نظام شده و در فضای مجازی و سطح اینترنت تلاش‌هایی برای بی‌اعتبارسازی برخی شرکت‌ها و تولید کننده‌های داخلی آغاز کرده‌اند.

رسانه‌ها باید آگاه باشند که سازمان غذا و دارو با سیستم نظارتی خود درخصوص سلامت جامعه و محصولات سلامت هیچ گونه تعارفی با هیچ تولید کننده و یا برندی نخواهد داشت ولی از طرفی دیگر تحت تاثیر شایعات فضای مجازی نیز تصمیم گیری نخواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارد/ به شایعات توجه نکنید
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارند/ به شایعات توجه نکنید
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی