Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار داشت: به‌‌مناسبت فرارسیدن میلاد فرخنده یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام حسن عسکری(ع) ویژه برنامه‌های جشن باشکوهی در 3 نوبت رواق امام خمینی(ره) در حرم رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم شب میلاد و شام میلاد فرخنده حضرت امام حسن عسکری(ع) از ساعت 17:30 تا 20 روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه پنجم و ششم دی ماه برگزار می‌شود و در این برنامه‌ها حجج‌اسلام محمدمهدی ماندگاری و سیدابراهیم رئیسی پیرامون موضوعات بصیرت مقدمه ظهور و سیره اخلاقی و سبک زندگی امام حسن عسکری(ع) به ایراد سخن می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه روز میلاد با سعادت پدر گرامی امام زمان(عج)، حضرت امام حسن عسکری(ع) از ساعت 9:30 تا 12:30 روز چهارشنبه ششم دی ماه برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام محسن حسین‌زاده پیرامون موضوع سیره تربیتی و اخلاقی حضرت امام حسن عسکری(ع) سخنرانی می‌کند.

حسینی تصریح کرد: در این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) جعفر ملائکه، علی ملائکه، امیر عارف، احمد واعظی، محمدرضا طاهری و محمد گلابگیر به مولودی خوانی و مدیحه‌سرایی در وصف یازدهمین پیشوای شیعیان می‌پردازند، همچنین اجرای گروه‌ سرود و تواشیح توسط گروه همخوانی سیرت‌النبی(ص) و شعرخوانی شاعر آئینی مهدی فرامرزی از دیگر بخش‌های جشن‌های این عید باشکوه است.

وی تأکید کرد: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران ضمن عرض تبریک این عید فرخنده به محضر مبارک ولی نعمتمان، حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) و فخر عالم امکان، مهدی صاحب‌الزمان(عج) می‌توانند این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌مند شوند.

منبع: مهر

901

سیدجلال حسینی آستان قدس رضوی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: با راه اندازی میکروسکوپ چشم پزشکی، همه عمل‌های جراحی مرتبط با چشم، مانند آب مرواردید برای نخستین بار در شهرستان زرقان قابل انجام است.
سید اسداله خرم روز افزود: خرید و راه اندازی این دستگاه حدود ۴۰۰ میلیون تومان هزینه داشته که از منابع مالی دانشگاه و خیران سلامت تامین شده است.

او اضافه کرد: در حال حاضر دو متخصص چشم پزشک در اتاق عمل بیمارستان زرقان ارائه خدمت می‌کنند.
رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: شهروندان می‌توانند برای  معاینه و درمان بر اساس برنامه متخصصان که هر هفته منتشر می‌شود نسبت به دریافت نوبت به صورت اینترنتی از سایت nobat.sums.ac.ir و یا مراجعه حضوری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی