Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ محمد بیرانوندی با اشاره به موقعیت استراتژیک سد بختیاری اظهار داشت: محل احداث این سد در یک موقعیت استراتژیک و در مرز لرستان با استان‌های همجوار واقع شده است، با احداث این سد از خروج آب‌هایی که تاکنون بدون هیچ نفعی از استان لرستان خارج می‌شدند جلوگیری به عمل می‌آید و میتواند نقش تعیین کننده‌ای در مدیریت بحران آب در استان لرستان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه اشتغالزایی در سطح گسترده یکی از مهمترین دغدغه مسئولین بالاخص در استان‌هایی همچون لرستان است که دارای نرخ بالاتری نسبت به سایر نقاط کشور می‌باشد گفت:احداث سد بختیاری بین ده تا یازده هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد که این میزان میتواند تاثیر چشمگیری برای کاهش آمار بیکاری در استان لرستان داشته باشد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی خاطر نشان کرد: تامین اعتبارات پروژه‌های بزرگ از مهمترین چالش‌های پیشرو مسئولین می‌باشد مسئله‌ای که باعث تعطیلی و وقفه در بسیار از پروژه‌های کشور شده، اما با رایزنی‌های انجام شده تمام اعتبار مورد نیاز برای احداث سد بختیاری از طریق فایناس و عقد قرارداد با طرف خارجی تامین خواهد شد.  
وی عنوان کرد: این موضوع بالاخص در سال‌های اخیر که بودجه عمرانی کاهش چشم گیری داشته بسیار حائز اهمیت است، از طرف دیگر با پیگیری‌های انجام شده توسط بنده این سد جز پروژ‌های ملی قرار گرفته است که این امر میتواند در رفع موانع پیشرو بسیار موثر بوده و این اطمینان را حاصل کند که نیازی به اختصاص بودجه عمرانی استان برای احداث آن نخواهد بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان

استاندار لرستان از نبود اعتبار ۲۵۰میلیارد تومانی برای احداث ساختمان جدید استانداری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در زمینی به‌مساحت 32هزار مترمربع در 22شهریور 1394 آغاز شد و این پروژه در سال 1399 با پیشرفت فیزیکی 70درصدی متوقف شد.

عدم تأمین منابع مالی و عدم استفاده از منابع استانی به‌عنوان دلایل توقف ساختمان جدید استانداری لرستان در سال‌های اخیر مطرح بوده‌است.

مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد

ابوطالب شفقت، صبح امروز، در بازدید از ساختمان در دست احداث استانداری لرستان، گفت: این پروژه به‌علت نبود منابع مالی تاکنون نیمه‌تمام مانده‌است.

او با بیان اینکه احداث ساختمان جدید استانداری لرستان به 250میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: مهلت زمانی حدود پنج ماهه را برای شناسایی پیمانکار و استقرار معاون عمرانی برای پیشبرد امور اجرایی این پروژه تعیین می‌کنیم.

استاندار لرستان تأکید کرد: ساختمان جدید استانداری به تغییراتی در معماری نیاز دارد تا بتوانیم این پروژه را به‌خوبی بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان