Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@17:12:34 GMT

محسن رضایی: ما در عمق داعش نفوذ کرده بودیم

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۴۵۰۹

محسن رضایی: ما در عمق داعش نفوذ کرده بودیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز اطلاعات ایران بزرگترین اطلاعات خاورمیانه است، گفت: وقتی اسرار و اسناد داعش منتشر شود، خواهید دید ما در عمق داعش نفوذ کرده بودیم.

به گزارش مشرق، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی که به مناسبت 5 دی سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی ایراد شد، اظهار داشت: یکی از خلاءهای بزرگی که طی 300 سال در ایران بوجود آمد خلاء اقتدار بود که کشور و جامعه را آسیب پذیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی ادامه داد: قدرت‌های خارجی عمدا تلاش کردند که ایران اقتدار نداشته باشد و در این راه سرزمین‌های زیادی را ایران از جدا کرده و اموال و منابع ایران را بردند.

وی گفت: در آن زمان ملت ایرانی، ملتی وابسته و بی هویت شدی اما انقلاب اسلامی آمد تا این خلاءها را پر کند و اقتدار و امنیت به کشور بازگردد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز اطلاعات ایران بزرگترین اطلاعات خاورمیانه است و بعدا که اسرار و اسناد داعش منتشر شود، خواهید دید ما در عمق داعش نفوذ کرده بودیم و فقط در سر مرز یا در سوریه و عراق با داعش نمی‌جنگیدیم.

رضایی خاطرنشان کرد: وقتی با دستور امام(ره) به فرمانده سپاه تهران دستور دادم که هیچ هواپیمایی دیگر نباید ربوده شود و گفتم که دو سه پاسدار باید در هواپیما حضور داشته باشند، باور نمی‌کرد که سپاه وارد هواپیماها شود.

وی گفت: با شروع این کار، همان ابتدا جلوی هشت مورد هواپیما ربایی گرفته شد.

فرمانده اسبق سپاه تصریح کرد: در آن زمان برخی فکر می‌کردند که سپاه کار غیرقانونی انجام می‌دهد.

رضایی اظهار داشت: یک مرتبه که در جریان یک هواپیماربایی در آسمان اصفهان، درگیری شدیدی بین هواپیماربایان و پاسداران ما در داخل هواپیما صورت گرفت و پاسدار ما در حالی که مجروح و کف هواپیما بود، با کلت‌هایی که مخصوص تیراندازی در هواپیماست به قلب هواپیماربا شلیک کرد و عملیات خنثی شد و هواپیما در اصفهان فرود آمد و خبرش در جهان پیچید.

ادامه دارد...

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است

معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان اعلام کرد حضور گروه تروریستی داعش در افغانستان به کمترین حد و به صفر نزدیک شده است.

رحمت الله نجیب، معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان گفت گروه تروریستی داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است.

نجیب تأکید کرد داعش در افغانستان حضور ندارد اما در برخی موارد مخفیانه کارهایی انجام می‌دهد ‌بنابراین باید مردم هوشیار باشند.

پیش از این نیز ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان اعلام کرده بود داعش در افغانستان در حال تقویت نیست و توانایی جذب نیرو را نیز ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب
  • گزارش ایرنا از راستی آزمایی خبر بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت