Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آغاز رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) بانک سرمایه‌ میزبان رعد پدافند کاشان است و در مهمترین دیدار پیکان تهران به مصاف شهرداری ورامین می رود.

به‌ گزارش ‌ایسنا،  هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، تبریز، آمل و اردکان پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار هفته سیزدهم تیم صدرنشین بانک سرمایه که در هفته گذشته اولین شکستش در فصل جاری را در ورامین تجربه کرد از ساعت ۱۵ در خانه والیبال میزبان تیم ته جدولی رعد پدافند کاشان است.

بانک سرمایه ۳۳ امتیازی در حالی به مصاف شاگردان فرهاد نفرزاده می رود که هم‌چنان با یازده پیروزی فاصله زیادی با حریفان دارد و امیدوار است با پیروزی بر نماینده کاشان شکست های اخیر در جام باشگاه های جهان را فراموش کند.

در سوی دیگر شاگردان فرهاد نفرزاده که نخستین امتیازاتشان در لیگ را در هفته آغازین دور برگشت به دلیل عدم حضور حریف در زمین دشت کردند روی کاغذ شانسی در این دیدار خارج از خانه ندارند و با یک برد و سه امتیاز در قعر جدول هستند.

از ساعت ۱۶ نیز دو دیدار برگزار می شود که در سالن فدراسیون والیبال تیم شمس تهران رده یازدهمی میزبان شهرداری ارومیه رده هشتمی است. هر دو تیم چهار برد و هشت شکست را تا به این جای فصل دشت کرده اند اما شاگردان ساسان خداپرست با چهارده امتیاز امیدوارند با کسب پیروزی در تهران بتوانند ضمن جبران شکست خانگی در دور رفت جایگاه هشتمشان را نیز تثبیت کنند.

 در سوی دیگر شمس تهران هم می تواند در صورت برد چند پله ای در جدول صعود کند.

در دیگر دیدار همزمان خاتم اردکان در سالن آیت الله خاتمی میزبان تیم‌ سارویه ۲۱ خواهد بود. خاتم که در رده هفتم جدول ایستاده در صورت کسب ششمین برد رده هفتمی را برای خود تثبیت می کند و با توجه به تغییرات مدیریتی در تیم شمالی و نیز امتیاز میزبانی امید های زیادی به پیروزی دارد.

 نماینده شهر ساری که در هفته گذشته در کاشان برابر رعد بازی نکرد و با چهار برد و ۱۰ امتیاز در رده دهم قرار دارد باید حتما این هفته در اردکان حاضر شود چرا که در غیر این صورت از جدول مسابقات لیگ کنار گذاشته می شود.

  از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن شهید اقدمی تبریز تیم رده دومی شهرداری تبریز از سایپا تهران رده چهارمی میزبانی می کند. شاگردان عادل بناکار که در دو هفته گذشته طعم برد را نچشیده اند و پیش از پیش خودروسازان پایتخت را به خود نزدیک می بینند به فکر تکرار نتیجه دور رفت در تهران برابر سایپا هستند چرا که در صورت شکست در این بازی و پیروزی پیکان پس از دوازده هفته باید جایگاه دوم را به شاگردان اکبری تحویل دهند.

سایپا ۲۴ امتیازی هم‌ که پس از نشستن محمد شعبان خمسه بر روی نیمکت هدایتش هر تیمی را از پیش رو برداشته چشم‌به شکست پیکان دارد تا با کسب نهمین بردش به رده سوم جدول رده‌بندی برسد.

دو دیدار نیز از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می شود که در مهمترین و حساس‌ترین دیدار پیکان تهران در خانه والیبال از شهرداری ورامین پذیرایی می کند. این دیدار را می‌توان  دوئل پیمان اکبری و محمد ترکاشوند دانست. ترکاشوند که به تازگی جایگزین فرهاد نفرزاده در تیم شهرداری شده در هفته قبل دست به کار بزرگی زد و اولین‌ شکست بانک سرمایه را رقم زد و امیدوار است با روحیه بالایی که شاگردانش کسب کرده اند هفتمین پیروزی را کسب کنند و در ضمن نوار برد های پیکان را پس از ۹ هفته پاره کنند. در سوی دیگر میدان هم‌تیمی‌های سعید معروف در فکر کسب دهمین پیروزی هستند تا ضمن جبران شکست سه بر یک در دور رفت در صورت لغزش شهرداری تبریز به رده دوم جدول برسند.

در دیگر دیدار همزمان کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم آمل از هاوش گنبد پذیرایی می کند. کاله که با شش برد و  ۲۰ امتیاز در رده پنجم قرا دارد در صورت برد از جایگاهش تکان نمی‌خورد اما بسیار به چهار تیم بالای جدول نزدیک می شود. در سوی دیگر هاوش رده نهمی برای حضور در جمع هشت تیم بالای جدول نیاز مبرم به کسب پیروزی دارد و امیدوار است با استفاده از جذب چند بازیکن جدید در پست های مختلف و کسب پنجمین پیروزی یک رده در جدول رده‌بندی صعود کند.

برنامه دیدار های هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

بانک سرمایه - رعد پدافند کاشان (ساعت ۱۵، خانه والیبال)

شمس تهران - ‌شهرداری اورمیه (ساعت ۱۶، سالن فدراسیون والیبال)

خاتم اردکان - سارویه ۲۱(ساعت ۱۶، سالن آیت الله خاتمی)

شهرداری تبریز - سایپا تهران (ساعت ۱۶:۳۰، سالن شهید اقدمی)

پیکان تهران - شهرداری ورامین (ساعت ۱۷:۳۰، خانه والیبال)

کاله مازندران - هاوش گنبد (ساعت ۱۷:۳۰، سالن پیامبر اعظم)

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو دیدار حساس و تعیین کننده رقابت‌های لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی، امروز استقلال در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. مسابقه‌ای که برای آبی پوشان از اهمیت بالایی برخوردار است و در سمت مقابل نیز، حمید مطهری امیدوار است در نخستین تجربه خودروی نیمکت تراکتور در رقابت‌های لیگ برتر، سربلند از زمین خارج شود.

دیدار امروز استقلال و تراکتور تنها به نبرد میان دو تیم خلاصه نمی‌شود چرا که ۲ پاسور برتر لیگ برتر، امروز در جدالی هیجان انگیز و مهم با هم روبرو خواهند شد. جایی که ابوالفضل جلالی از استقلال و ریکاردو آلوز از تراکتور با ثبت 9 پاس گل، در رتبه نخست مشترک قرار دارند.

در بازی دور رفت، جلالی پاس گل دوم تیمش را برای گوستاوو بلانکو ارسال کرد ولی آلوز به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز، در زمین بازی حضور نداشت. حالا این دو بازیکن سخت تلاش می کنند تا با گلسازی برای تیمشان، رتبه اول جدول را به تنهایی در اختیار بگیرند.

نزدیک ترین تعقیب کننده این دو بازیکن، دانیال اسماعیلی فر است که او به دلیل محرومیت، بازی امروز پرسپولیس برابر سپاهان را از دست داده و این فرصت خوبی برای آلوز و جلالی است تا فاصله خود را در جدول بهترین پاسورهای لیگ افزایش داده و در نهایت این عنوان ارزشمند را از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال