Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@02:31:13 GMT

من برادرم را کشته ام دستگیرم کنید

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۴۸۷۸

حوادث رکنا: مرد جوانی با مراجعه به پلیس خود را قاتل برادرش معرفی کرد

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از تسلیم شدن یک مرد جوان به مقر پلیس که خود را قاتل برادرش معرفی کرد خبر داد.

سرهنگ "حمید فتاحی" در این خصوص گفت: در پی مراجعه و تسلیم شدن یک مرد جوان به کلانتری ۱۵شهرک شهید کشوری ایلام و اعلام یک فقره قتل، مراتب بلافاصله در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان داشت: متهم خود را بعنوان قاتل The Murderer برادرش معرفی و پلیس با هماهنگی قانونی او را تحت الحفظ قرار داده است.

وی با اشاره به اظهارات متهم بازداشت شده تصریح کرد: موضوع بصورت ویژه و عملیاتی در دست بررسی پلیس قرار گرفته و در حال حاضر تیم های مختلف تخصصی و عملیاتی و کارآگاهان جنایی پلیس در محل حاضر و جستجو برای شناسایی و کشف جسد احتمالی با راهنمایی متهم شروع شده است.

سرهنگ فتاحی از اصحاب رسانه و به ویژه کاربران فضای مجازی خواست: در جهت حفظ آرامش اذهان عمومی از اشاعه هر نوع شایعه و اخبار کذب خودداری ، و شهروندان گرامی نیز اخبار را از طریق منابع رسمی و معتبر پیگیری کنند.

این مقام مسئول انتظامی در پایان تاکید کرد: پلیس برای روشن شدن موضوع وارد عمل شده و در صورت صحت داشتن یا رد شدن قضیه قتل، مراتب با جزئیات از طریق کانال خبری پلیس به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد

چالوس- فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دو گل اینیاکی ویلیامز مقابل ختافه روی دو پاس گل برادرش نیکو ویلیامز (ختافه 0-2 اتلتیک بیلبائو)
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟