Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان گفت: "هر چند در مسابقات قهرمانی آسیا در گروه دشواری قرار گرفته ایم، اما باید برای سرگروهی و کسب بهترین نتیجه به میدان برویم."

طرفداری- سجاد استکی در خصوص اردوی آمادگی تیم ملی هندبال اظهار داشت:

از شنبه اردوها در تهران آغاز شد و من از همان ابتدا در اردو حاضر شدم. خوشبختانه شرایط تمرینات در تهران مناسب بود و مشکلاتی مانند غذا، تغذیه و لباس که پیش از آن در اردوها وجود داشت، در این روزها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌و‌گو با تسنیم، افزود:

اردوی اصلی ما در اسلوونی خواهد بود و بعد از آن برای شرکت در تورنمنتی راهی قطر و سپس عازم کره جنوبی، محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم شد.

لژیونر هندبال کشورمان تصریح کرد:

همه بچه‌ها در اسلوونی کنار تیم خواهند بود و سجاد ندری، افشین صادقی، علیرضا موسوی و سعید حیدری راد هم به جمع بچه‌ها اضافه شدند. در اسلوونی دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور که عنوان سوم جهان را هم در کارنامه دارد برگزار می‌کنیم. این دیدارها قطعا در آمادگی و انسجام تیم تاثیرگذار است. حضور الجزایر هنوز در اسلوونی قطعی نیست اما اگر این تیم هم وارد اسلوونی شود یک دیدار دوستانه با آنها خواهیم داشت در غیر این صورت در همان تورنمنت قطر با الجزایر بازی می‌کنیم.

استکی در خصوص گروه بندی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت:

در کنار ژاپن و عراق در یک گروه قرار گرفتیم و باید بگویم که گروه آسانی هم نیست. ژاپن تیم خوبی است و یک مربی تراز اول اسپانیایی آورده است. باید برای سرگروهی و کسب بهترین نتیجه در مرحله مقدماتی بجنگیم.

وی خاطرنشان کرد:

در حال حاضر هندبال ایران 12 لژیونر دارد و این نشان می‌دهد که تیم هندبال ایران صد درصد پیشرفت کرده است اما مشکل اینجاست که در تمرینات تیم ملی دو سال و نیم وقفه افتاده و بازیکنان کنار هم نبودند. امیدوارم شرایط خوب باشد و این اردو بتوانیم با هم هماهنگ شویم و به عنوان یک تیم منسجم و یکدست راهی کره جنوبی شویم.

ملی‌پوش هندبال کشورمان خاطرنشان کرد:

خوشبختانه تجربه بچه‌ها بیشتر شده و با حضور لژیونرها در لیگ‌های رومانی، اروپا و ترکیه تیم خوبی داریم و مطمئنا ماچک با این ازیکنان موفق‌تر خواهد بود.

وی در پایان در خصوص میزان آمادگی‌اش گفت:

در لیگ رومانی دچار شکستگی دنده شدم اما الان مشکلی ندارم وبعد از رفع مصدومیت 4 بازی در لیگ رومانی انجام دادم و در شرایط خوبی هستم و تمرین می‌کنم که کاملا آماده باشم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه نهایی رقابت ماده پرش با نیزه مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات؛ ارشیا مصدقی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۴.۸۰ متر در جایگاه ششم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

دیگر خبرها

  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد