Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد ـ مسئول دبیرخانه بین‌المللی «یزد حسینیه ایران» خواستار احیا و پیگیری مجدد خواهرخواندگی یزد و کربلا توسط شورای شهر پنجم شد.

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسن حسینی دردیدار با رئیس شورای شهر یزد ضمن ابراز خرسندی از طرح خواهرخواندگی یزد با شهرهای مهم جهان، خواستار احیای خواهرخواندگی بین یزد و شهر مقدس کربلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح در سال‌های قبل توسط دبیرخانه بین‌المللی «یزد حسینیه ایران» به شورای شهر چهارم ارائه و در آن شورا مصوب شده بود.

حسینی تصریح کرد: در این طرح، افزایش مناسبات فرهنگی و اقتصادی با توجه به حضور کربلایی‌های مقیم شهر یزد همچنین نامگذاری یکی از اماکن عمومی یزد به نام کربلا و یکی از اماکن عمومی کربلا به نام یزد و ساخت یکی از نمادهای یزد در کربلا و نماد شهر مقدس کربلا در یزد پیشنهاد شده بود.

وی خاطرنشان ساخت: ایجاد خانه فرهنگ یزد و کربلا نیز در این طرح دیده شده که با احیای مجدد این طرح و به ثمر نشستن آن، شاهد رونق اقتصادی و فرهنگی بین این دو شهر خواهیم بود.

رئیس شورای شهر یزد نیز در این دیدار ضمن استقبال از این طرح، خواستار پیگیری دبیرخانه بین المللی «یزد، حسینیه ایران» برای به ثمر نشستن طرح مصوب خواهرخواندگی یزد و کربلا شد.

غلامعلی سفید اظهار داشت: شورای شهر یزد هم تمام همت و تلاش خود را برای به ثمر رسیدن این طرح به کار می گیرد.

ساخت شهر موزه بین المللی امام حسین (ع) با رویکرد جذب گردشگر و رونق اقتصادی شهر یزد با توجه به ثبت جهانی شهر یزد همچنین ارائه طرح هایی برای برپایی جشن‌های مناسبتی و ایجاد فضای شاد و مفرح از دیگر موضوعاتی بود که از سوی دبیرخانه بین المللی «یزد، حسینیه ایران» به رئیس شورای شهر یزد پیشنهاد و مقرر شد برای تحقق آنها برنامه ریزی شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری روح الله دهقانی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه مأموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذیربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام نمائید.

کد خبر 6096937 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • پرسپولیس:اهانت به بانوان در ابعاد بین‌المللی قابل پیگیری است
  • خبر خوب| شهری که پرنده‌ها هم حواسشون به تمیزی هست
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!